اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیامدشت:

ترورها و تحریم‌ها هم ذره‌ای مردم ایران را عقب نراند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیامدشت گفت: دشمنان همواره تلاش کرده‌اند با تحریم و ترور شخصیت‌ها و نخبگان به کشور ضربه بزنند اما هرگز نتوانستند ملت ایران را از دستیابی به اهداف خود ذره‌ای عقب بنشانند و تسلیم خواسته‌های خود کنند.

ترورها و تحریم‌ها هم ذره‌ای مردم ایران را عقب نراند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید داوود شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قیامدشت پس از توصیه همگان به تقوای الهی، ولادت با سعادت امام عسکری (ع) را تبریک گفت.

امام جمعه قیامدشت با اشاره به استقبال باشکوه مردم از انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم بار دیگر با حضور پر شور خود حماسه آفریدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ملت غیور ایران اسلامی امروز با حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یک بار دیگر اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیدند.

حجت‌الاسلام شاهچراغی تاکید کرد: دشمنان انقلاب و نظام، با تمام توان سعی کردند به هر وسیله‌ای که شده با تحمیل جنگ، تحریم، ترور شخصیت‌ها و نخبگان به کشور ضربه بزنند و ملت ایران را دلسرد کنند اما ملت غیور ایران اسلامی هیچ‌گاه ذره‌ای از دستیابی به اهداف خود عقب نشینی نکرده و تسلیم خواسته‌های دشمن نشدند.

امام جمعه قیامدشت در پایان حضور گسترده و پرشور مردم غیور ایران اسلامی در انتخابات را تیری بر قلب دشمنان دانست و تصریح کرد: مردم باید توجه داشته باشند همان‌گونه که حضور در انتخابات تکلیف است، انتخاب فرد اصلح نیز یک تکلیف شرعی و عقلی است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول