اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

جهان در حیرت حضور مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: امروز جهانیان شگفت‌زده و حیران حضور ملت ما در انتخابات هستند.

جهان در حیرت حضور مردم است

سید حسین صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: اعزام 350 خبرنگار از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های اقصی نقاط جهان نشانگر عظمت این انتخابات است و امروز جهان با چشمان خیره تحولات ایران را نظاره‌گر است.

وی با اشاره به این‌که خبرنگاران حضور انقلابی مردم را به تصویر کشیده و برای جهان تشریح می‌کنند، تصریح کرد: استکبار ماه‌ها است که در صدد تخریب این انتخابات برآمده اما امروز مشاهده می‌کند که تمام نقشه‌هایش نقش بر آب شده و شکست خورده واقعی است.

صابری شور و هیجان انتخاباتی در اردبیل را یادآور شد و خاطر نشان کرد: برخلاف تبلیغات سویی که امروز علیه ایران انجام شده ما از صبح شاهد حضور گسترده ملتی هستیم که قرار است حماسه‌ای بزرگ را در جهان بیافریند.

 

تخلفات انتخاباتی از فردای انتخابات رسیدگی می‌شود

به گزارش فارس، استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌که بنا است تخلفات انتخاباتی از فردای انتخابات در اردبیل رسیدگی شود، اضافه کرد: ما از چند روز قبل شور و هیجان تبلیغاتی و انتخاباتی را در اردبیل شاهد بودیم اما این دلیل نمی‌شود تخلفات را نادیده بگیریم.

وی با اشاره به این‌که با برخی تخلفات اداری نیز برخورد شده است، اظهار داشت: ما حتی اقدام به پس گرفتن ابلاغ انتخاباتی نیز کرده‌ایم و کسانی را که از فرصت‌های اداری در راستای تبلیغات انتخابات می‌کردند را توبیخ کردیم.

استاندار اردبیل همچنین از گزارش برخی تخلفات بزرگ نیز در همین مدت خبر داد و گفت: قرار شده است به این تخلفات فردای انتخابات رسیدگی و گزارش آن به سمع مردم برسد.

صابری با یادآوری این‌که ما در انتخابات بنای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی را گذاشته بودیم، افزود: من با هیچ کس عقد اخوت نبسته‌ام و اگر قرار باشد در انتخابات طرف کسی را بگیریم طرف حق و عدالت را می‌گیریم.

 

رفاقت پیشنهاد من به نامزدها بعد از انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که همه باید در مقابل آرای مردم خاضع و خاشع باشیم، ادامه داد: پیشنهاد من بعد از اعلام نتایج نیز حفظ رفاقت بین کاندیداها و نمایندگان است و امیدواریم بعد از انتخابات و اعلام نتایج نیز آرامش موجود در جامعه ما حفظ شود.

وی با یادآوری این‌که نقاط قوت و ضعف انتخابات را به خوبی رصد می‌کنیم، خاطر نشان کرد: ما در پی گسترش شور حضور و شعور انتخاباتی در مردم هستیم و امیدوارم با این انتخاب مجلسی ولایی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول