اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت چند ساعت از آغاز رأی‌گیری

شعب اخذ رأی استان مرکزی شاهد حضور گسترده مردم است

خبرگزاری فارس: با گذشت چند ساعت از آغاز رأی‌گیری‌ شعب اخذ رأی در استان مرکزی همچنان شاهد حضور گسترده مردم برای انداختن آرای خود در صندوق‌های اخذ رأی است.

شعب اخذ رأی استان مرکزی شاهد حضور گسترده مردم است

‌به گزارش خبرنگار فارس از اراک مردم استان مرکزی پیر، جوان، کارمند، دانشجو، زن، مرد و همه آنهایی که در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن به دشمن نه گفتند، همچنان در صف‌های طویل و دراز با در دست داشتن شناسنامه برای ساختن ایرانی آباد و مقتدر در انتظار انداختن رأی خود به صندوق‌های اخذ رأی هستند.

گذشت ساعت برای هیچ‌یک از مردم همیشه در صحنه استان مرکزی معنایی ندارد، آنچه در این ساعات و لحظات برای آنها مهم است لبیک به دعوت رهبر انقلاب و ادای وظیفه شرعی است.

خستگی برای این مردم مفهوم ندارد، این انتظار برای آنان شیرین است چرا که مردم علاوه بر اینکه با حضور خود در پای صندوق‌های رأی سرنوشت کشور را رقم خواهند زد آمده‌اند تا به جهانیان ثابت کنند که ملت ایران همچنان وفادار به انقلاب، امام (ره) و شهدا بوده و دشمنان نمی‌توانند با ابزار تحریم و تهدید اراده این ملت را سست کرده و برای این مردم تصمیم بگیرند.

همه آمده‌اند تا به دشمنان نشان دهند مردم قدرشناس ایران اسلامی به هیچ قیمتی حاضر نیستند زیر فشارهای اقتصادی، تهدید‌ها و تحریم‌ها به سادگی دست از انقلاب بردارند و از آرمان‌های خود فاصله بگیرند.

مردم انقلابی استان مرکزی امروز با برپایی جشن حضور در جای جای این استان حماسه‌ای مثال‌زدنی خلق کرده و بار دیگر به دنیا ثابت خواهند کرد که ایران اسلامی پرچمدار دموکراسی در جهان است.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول