اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اراک:

مجلس باید تریبون خدمت و اخلاص باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اراک گفت: تریبون مجلس باید تریبون خدمات و امانت و اخلاص باشد.

مجلس باید تریبون خدمت و اخلاص باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک اظهار داشت: حضور گرم و پرشور مردم در انتخابات امروز که حضوری پررنگ و بی‌سابقه بود، موجب امید دوستداران نظام و یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز انگشتان فداکار مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به چشم دشمنان نظام اسلامی فرو رفته است تصریح کرد: حضور منسجم امروز مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی مشت محکمی به دهان یاوه‌گویانی بود که زبان به یاوه‌گویی باز کرده و با شایعه‌پراکنی به دنبال کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در این صحنه بزرگ سیاسی بودند.

خطیب جمعه اراک با بیان اینکه 290 نفر از نمایندگان مردم، از هفتم خرداد 91 وظیفه سخت و سنگین قانونگذاری را بر عهده خواهند گرفت ادامه داد: نمایندگان باید با تمام وجود برای پیشرفت و آبادانی میهن اسلامی تلاش کنند، برای حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، بهداشت و درمان و تولید علم از عمق جان بکوشند.

دری‌ نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه مردم تکلیف خود را نسبت به انتخابات مجلس امروز به پایان می‌رسانند اما وظیفه نامزدهای منتخب آغاز می‌شود و باید با همه وجود در جهت پیشرفت مردم تلاش کنند افزود: امروز مردم نمایندگان خود را به عنوان چشم و چراغ خود انتخاب می‌کنند، مجلس میدان کار و تلاش و کوشش است.

وی بیان داشت: توجه به مسائل فرهنگی با وجود اینکه تریبون مجلس شورای اسلامی بلندگوی اخلاق و معرفت است یکی از موضوعات مهم مجلس قانونگذار رعایت اخلاق است.

وی اظهار کرد: تحقق چشم‌انداز ایران در حوزه‌های اشتغال، تولید، تامین اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش از جمله وظایف مهم و خطیر نمایندگان منتخب مردم است و در نهایت نمایندگان باید ایران را به اوج قله‌های سربلندی برسانند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه مجلس خاطر نشان ساخت: مجلس میدان کارهای احمقانه و بچه‌گانه نیست، در مجلس باید به دنبال کارهای بزرگ بود و دید کلان داشت.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته درختکاری بیان کرد: درخت و درختکاری از امور پسندیده در دین مبین اسلام است که باید مورد توجه قرار گیرد.

دری ‌نجف‌آبادی خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به بخش کشاورزی و تولید داخلی شد.

اشاره به ولادت امام حسن عسگری (ع) و هفته نیکوکاری از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول