اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌زهرا:

انتخاب نماینده اصلح موجب شکوفایی و عزت کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین‌زهرا گفت: اگر مردم بر اساس معیارهای الهی و دینی نمایندگان خود را به مجلس بفرستند این موضوع در نهایت سبب شکوفایی و عزت جاودانه کشور می‌شود.

انتخاب نماینده اصلح موجب شکوفایی و عزت کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، محمدهمایون زرینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان با بیان روایات و گفتارهایی از پیامبر (ص) و معصومین در ارتباط با لزوم گزینش نمایندگان اصلح و مورد اعتماد برای نظام و مشاغل حکومتی اظهار کرد: مردم در جامعه اسلامی با اختیار خود به طور کامل در انتخابات شرکت می‌کنند و اگر بر اساس معیارهای الهی و دینی نمایندگان خود را به مجلس بفرستند سبب شکوفایی و عزت جاودانه کشور می‌شوند.

زرینه عنوان کرد: درخواست تمامی دست‌اندرکاران نظام از مردم، حضور گسترده آنها در انتخابات است بنابراین مردم با حضور در انتخابات در سرتاسر کشور مشت محکمی بر دهان استکبار می‌کوبند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و بدخواهان نظام در هیچ دوره‌ای از دشمنی و ایجاد آشوب در میان دول اسلامی دست برنداشته و همواره سعی در مداخله در امور داخلی نظام‌های اسلامی داشته‌اند، تصریح کرد: شبکه‌های بیگانه و معاند همواره نسبت به امر انتخابات و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موضعی سرسختانه و کینه‌توزانه داشته‌اند و در هر برهه‌ای از زمان با ایجاد جو آشوب همراه با شایعه پراکنی و دروغ، قصد داشتند تا اصل جمهوری اسلامی را مخدوش کنند.

زرینه با اشاره به افزایش مساعدت‌های ویژه مردم کشور نسبت به امر بازسازی عتبات عالیات اعلام کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون مردم شهر بویین زهرا 110 میلیون ریال را به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز کرده و این حمایت‌های مادی همچنان ادامه دارد.

امام جمعه بویین‌زهرا در پایان به انتخابات هفته گذشته در سوریه اشاره کرد و گفت: 90 درصد مردم سوریه جمعه گذشته بار دیگر قانون اساسی رایج در کشور خود را تأیید کردند و همچنین حمایت خود را از بشار اسد نشان دادند ولی آمریکا و بدخواهان نظام‌های اسلامی با توطئه، دشمنی و ایجاد آشوب در میان دول اسلامی به دنبال اهداف پلید خود هستند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول