اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 321

ملت ایران در انتخابات افتخاری دیگری رقم می‌زنند

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: ملت ایران با حضور گسترده و پرشور خود در پای صندوق‌های رای افتخاری دیگر را در تاریخ این کشور به ثبت رساندند.

ملت ایران در انتخابات افتخاری دیگری رقم می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، سید قدیر رضایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد حضور خوب و حداکثری مردم از ساعات اولیه در پای صندوق‌های رای بودیم و این حضور ترس را در دل دشمنان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: مردم چالوس نیز با حضور خود از ساعات اولیه رای‌گیری در پای صندوق‌های رای بار دیگر اتحاد، همدلی و وفاداری خود به نظام به به رخ همه کشیدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: امروز امت اسلامی ایران با توجه به منویات و روشنگری‏های مقام عظمای ولایت از بصیرت لازم و کافی برخوردار شده است.

وی تصریح کرد: این بصیرت همچون چراغ راهی پرفروغ در مسیر حرکت مردم ولایی، انقلابی و شهیدپرور کشور را به شاه‏راه صحیح هدایت می‏کند.

رضایی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و نشان داد که ملت بیدار ایران اسلامی همواره مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌زنند.

وی گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان چالوس به خوبی و در آرامش کامل در شهرستان در حال برگزاری است و هیئت‌های نظارتی و بازرسی اشراف کامل بر تمام مسایل دارند.

رضایی اذعان کرد: گزارشی که از مجموع 114 شعبه اخذ رای در شهرستان چالوس دریافت شد مشکلی در روند اجرای انتخابات وجود ندارند و مردم نیز حضور گسترده در پای صندوق‌های رای دارند.

نماینده عالی دولت در چالوس گفت: رسانه‌های گروهی شهرستان چالوس نیز از ساعات اولیه صبح امروز برای پوشش خبری این رویداد بزرگ حضوری فعالی و گسترده داشتند که نهایت تقدیر و تشکر را از این قشر دارم.

* روند برگزاری انتخابات تا این ساعت مطلوب است

فرماندار چالوس گفت: روند برگزاری انتخابات تا این ساعت مطلوب است و مردم نیز حضور گسترده‌ای در پای صندوق‌های رای دارند.

رضایی افزود: اکنون که حدود چند ساعت از زمان آغاز رای‌گیری می‌گذرد لحظه به لحظه بر حضور مردم در پای صندوق‌های رای افزوده می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای چشمگیر بوده و این حضور در شعبات اخذ رای شهری و روستایی در حال افزایش است.

رضایی تاکید کرد: نمایندگان فرماندار در شعبات اخذ رای ارتباط مستمر با ستاد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان دارند و این ستاد نیز گزارش تمامی مراکز رای‌گیری را دارد.

وی گفت: حضور پرشور مردم نشان داد که هرچه تهدید دشمنان بیشتر باشد اتحاد و همدلی ملت ایران نیز بیشتر خواهد شد و امروز ملت ایران نشان دادند که پیرو ولایت فقیه هستند.

رضایی تصریح کرد: تمام دست‌اندرکاران انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی وزارت کشور و بازرسی شورای نگهبان انتخابات را رصد می‌کنند تا این امر به درستی برگزار شده و حقی از کسی تضییع نشود.

وی هر برگ رای را تجدید بیعت با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و شهدای والامقام انقلاب اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: امروز مردم ولایتمدار شهرستان چالوس با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای دل شهدا و امام شهدا را شاد کردند و نشان دادند شهر بزرگ چالوس که به فرموده مقام معظم رهبری قدمگاه بیش از 21 هزار شهید گیلان و مازندران است، همواره در صحنه حضوری فعال داشته است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول