اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در انتخابات نهم-320

ابراهیمی: آرامش در انتخابات مازندران حاکم است / تخلف انتخاباتی نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان مازندران با اعلام اینکه انتخابات با آرامش کامل در استان در حال برگزاری است، گفت: تاکنون تخلف انتخاباتی در استان گزارش نشده است.

ابراهیمی: آرامش در انتخابات مازندران حاکم است / تخلف انتخاباتی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان مازندران با اعلام اینکه همزمان با سراسر کشور اخذ رأی در سراسر استان نیز آغاز شده است، بیان کرد: ۲ هزار و ۷۹۹ شعبه اخذ رأی در استان مازندران پیش‌بینی شده است.

وی یک‌هزار و ۱۶۵ شعبه اخذ رأی را شهری اعلام و خاطرنشان کرد: از مجموعه شعب اخذ رأی یک‌هزار و ۶۳۴ شعبه روستایی است.

معاون استاندار مازندران با اعلام فعالیت وجود ۴۵ هزار عوامل انتخاباتی در استان مازندران یادآور شد: ۱۶ هزار و ۷۹۴ نفر از این عوامل را عوامل اجرایی تشکیل می‌دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران با تأکید براینکه برای هر شعبه ۲ راننده پیش‌بینی شده است تعداد فعالان این بخش را ۵ هزار و ۵۹۸ نفر اعلام کرد.

ابراهیمی با اعلام ثبت‌نام ۱۴۵ نفر برای انتخابات مجلس در ۹ حوزه انتخابیه بیان کرد:‌ با انصراف ۱۱ نفر از نامزدهای انتخاباتی و ۲ نفر انتقالی ۷۵ نفر امروز برای تصاحب ۱۲ کرسی نماینده مجلس رقابت می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران تعداد واجدین شرایط رأی را ۲ میلیون و 2 هزار و ۳۰۲ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۵۱ هزار نفر از این افراد را رأی اولی تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تمام تمهیدات برگزاری انتخابات در استان اندیشیده شده است، تأکید کرد: انتخابات با آرامش کامل در شهرهای استان در حال برگزاری است.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران با اشاره به راه‌اندازی سیستم جامع انتخابات در وزارت کشور از راه‌اندازی این سامانه در استانداری مازندران خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید براینکه تخلف انتخاباتی خاصی در مازندران گزارش نشده است، یادآور شد:‌ مشکل امنیتی خاصی نیز در حوزه‌های انتخابیه گزارش نشده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول