اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان کوراش جهان:

جهانیان به انتخابات ایران چشم دوخته‌اند

خبرگزاری فارس: قهرمان کوراش جهان با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات مجلس نهم یک تکلیف شرعی و ملی است گفت: جهانیان به انتخابات ایران چشم دوخته‌اند.

جهانیان به انتخابات ایران چشم دوخته‌اند

مصطفی دلیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: با عزمی راسخ در این انتخابات حضور خواهم یافت.

وی اظهار داشت: حضور چشمگیر ملت ایران در 12 اسفند ماه جاری ارزش و جایگاه کشورمان را به رخ جهانیان می‌کشد.

دلیریان اضافه کرد: هر چه حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی بیشتر باشد قدرت مسئولان در برخورد با قدرت‌های جهانی نیز بیشتر خواهد بود.

قهرمان کوراش جهان گفت: شرکت کردن در انتخابات مجلس برای رای دادن حق هر ایرانی محسوب می‌شود پس باید از این حق نهایت استفاده را بکنند از طرف دیگر به عنوان یک تکلیف برای حراست از انقلاب بر دوش مردم قرار گرفته از این رو حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و توسعه و پیشرفت روز افزون کشور را مرهون مشارکت و حضور آحاد ملت ایران در صحنه‌های مختلف دانست.

دلیریان اهمیت مجلس شورای اسلامی را هم برشمرد و تصریح کرد: مجلس در رأس امور جامعه است و تصمیمات آن آینده کشور را برای رسیدن به قله‌های پیشرفت تعیین می‌کند.

به گفته قهرمان کوراش جهان، امروزه مجلس شورای اسلامی در ایران از منسجم‌ترین مجلس‌ها در مقایسه با سایر کشورهای دیگر است.

وی همچنین به تلاش دشمنان در کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در صحنه‌های مختلف اشاره و اظهار امیدواری کرد: مردم با حضور گسترده و هوشمندانه خود بار دیگر باعث یأس و ناامیدی دشمنان را رقم بزنند.

دلیریان در پیکارهای مختلف عنوان قهرمانی در سطوح جهانی، آسیا و ملی کسب کرده است و سال گذشته در وزن 60- کیلوگرم موفق شد در مسابقات جهانی اوکراین و سومین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا به مدال طلا دست یافته و عنوان بهترین کوراش کار مرد جهان را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول