اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/314

محمدی: کسانی که دلشان برای نظام می‌تپد در انتخابات حضور دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سربیشه ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور دشمن‌شکن در انتخابات مجلس گفت: کسانی که دلشان برای نظام می‌تپد باید با جان و دل و با نیت قرب به خدا در انتخابات شرکت کنند.

محمدی: کسانی که دلشان برای نظام می‌تپد در انتخابات حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن محمدی ظهر امروز در ادامه نشست‌های انتخاباتی خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی اظهار داشت:‌ حمایت از نظام وظیفه آحاد مردم است و حضور در انتخابات حمایت از نظام است.

وی ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی در راستای تضعیف روحیه مردم و ایجاد ناامیدی در بین اقشار مختلف مردم در این چند وقت اخیر سرمایه‌گذاری‌های زیادی را انجام داده اما مردم همیشه در صحنه ایران فردا نشان می‌دهند که تمام تیرهای معاندان نظام به سنگ خورده است.

امام جمعه سربیشه تصریح کرد:‌ این نظام ارزان به دست نیامده است و خون‌های زیادی پای این انقلاب ریخته شده و اگر کسی امروز در حمایت از نظام و در راه رسیدن به اهداف امام(ره) و شهدا کوتاهی کند مدیون است و این دین باید با حضور پرشور در انتخابات ادا شود.

*انتخاب تنها نباید براساس خواسته‌های شخصی باشد

محمدی گفت:‌ مردم علاوه بر حضور در انتخابات باید در راستای انتخاب فرد اصلح نیز هوشیارانه عمل کنند و این انتخاب نباید با خواسته‌های شخصی صرف انجام شود و مردم باید کسی را راهی مجلس کنند که پشت سر ولایت‌فقیه حرکت و منافع کشور و نظام را به منافع شخصی خود ترجیح دهد.

امام جمعه سربیشه گفت:‌ حضور در انتخابات به منزله حمایت از نظام است و باید همه مردم به این تکلیف شرعی خود عمل کنند.

محمدی افزود: دشمنان از روی جهل و نادانی خود کارهایی را انجام می‌دهند که مردم را برای حضور در صحنه ترغیب و تشویق کردند و امروز شاهد این هستیم که موج تبلیغات فراوان دشمنان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم توسط گروهک‌ها و جریانات مختلف آغاز شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این وظیفه علماء و روحانیت است که به بیان جنبه شرعی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بپردازند و منافع حضور آنها هم از نظر تکلیف شرعی که براساس فتوای مراجع است و از طرف دیگر فرمایشات رهبری برای همه یک حکم است، برای همه مردم تبیین شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول