اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در بیانیه‌ای:

رأی مردم در انتخابات آرایش سیاسی دشمنان را به هم می‌ریزد

خبرگزاری فارس: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه اصفهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس بزرگ‌ترین آزمون مردم ایران در دهه چهارم انقلاب اسلامی است و رأی مردم در انتخابات آرایش سیاسی دشمنان را به هم می‌ریزد.

رأی مردم در انتخابات آرایش سیاسی دشمنان را به هم می‌ریزد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در قالب بیانیه‌ای از مردم اصفهان برای حضور همه جانبه و حداکثری در پای صندوق‌های رأی در روز 12 اسفند دعوت کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: نظام جمهوری اسلامی ایران تلفیقی از مردم‌سالاری و اسلام است و جدایی سیاست از دیانت در این نظام معنای ندارد، بنابراین ملت همیشه حاضر در صحنه ایران باید در این دوره از انتخابات همانند دوره‌های گذشته اهداف دشمنان را به چالش بکشانند، در حال حاضر تمام بقاع متبرکه اصفهان از آمادگی لازم به منظور حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی برخوردار است و موج حضور مردم در انتخابات آرایش سیاسی، تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن را برای به چالش کشیدن نظام و انقلاب به هم می‌ریزد.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: ملت ایران به عنوان صاحبان اصلی انقلاب هستند که طی 33 سال گذشته پرشور و اتحاد و یکپارچگی خود را در تمامی صحنه‌ها کشور به استکبار جهانی و تمامی دشمنان این مرز و بوم نشان داده‌اند، ملت ایران حضور حداکثری خود در انتخابات را یک وظیفه ملی، دینی و شرعی خود بدانند و با رأی خود مجلسی کارآمد و توانمند را برای نظام و انقلاب رقم بزنند.

اداره‌کل اوقاف امور خیریه استان اصفهان در این بیانیه تصریح کرده است: 12 اسفندماه باید حضور گسترده مردم در انتخابات را به تمامی جهانیان نشان بدهد و ملت فهیم، بصیر، آگاه و بیدار ایران همواره به دنبال ولایت‌فقیه در تمامی صحنه‌های کشور حرکت می‌کنند و ولایی بودن ملت ایران همانند تیری بر قلب دشمنان می‌نشیند.

در پایان این بیانیه تأکید شده است: در آستانه نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تمامی مردم اصفهان درخواست داریم که با حضور همه جانبه و حداکثری خود در انتخابات همانند بمب اتم بر سر دشمنان ایران و اسلام فرو ریزند و با حضور متحد، معنادار و دشمن‌شکن خود در آزمون بزرگ جمعه 12 اسفندماه بار دیگر دشمن را نسبت به امیدهای واهی و پوچ خود مأیوس ساخته و چشم‌اندازی روشن را برای ایران اسلامی رقم بزنند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول