اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه مبلّغان دولت اسلامی اصفهان:

حضور مردم در انتخابات نمایانگر پایبندی به آرمان‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: جامعه مبلّغان دولت اسلامی اصفهان اعلام کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم نمایانگر پایبندی آنها به آرمان‌های امام(ره) و انقلاب است.

حضور مردم در انتخابات نمایانگر پایبندی به آرمان‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جامعه مبلّغان دولت اسلامی اصفهان در بیانیه‌ای از آحاد مردم شهیدپرور اصفهان خواست تا با حضور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان استکبار زنند.

در این بیانیه آمده است: با توجه به تحولات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای به ویژه موج بیداری اسلامی و هم‌چنین تزلزل استکبار و استعمار جهانی در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ضرورت حضور حداکثری در این انتخابات بیش از پیش خود را نشان می‌دهد.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: انتخابات مجلس نهم نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 است و به همین دلیل بر همگان به ویژه تشکل‌های سیاسی و فرهنگی لازم است قبل از هر موضوع دیگری به این مسئله اهتمام ورزیده و سبب یأس و ناامیدی روزافزون دشمنان خارجی و ایادی داخلیشان را فراهم کنند، هم‌چنین عدم پایبندی به قانون و خودرأیی و هماهنگ شدن سران فتنه با دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب از عوامل ایجاد فتنه 88 بود که سکوت خواص بی‌بصیرت هم بر آتش این فتنه دامن زد.

در این بیانیه تصریح شده است: مهم‌ترین اصل در یک انتخابات سالم، رعایت اخلاق است و بهترین پادزهر اختلاف، وحدت حول تعریف و مرزبندی رهبر معظم انقلاب است و هر کدام از گروه‌ها و جبهه‌ها که از حمایت صریح یا ضمنی بزرگان و علمای بزرگوار هم‌چون حضرات آیات مهدوی‌کنی، مصباح‌یزدی، یزدی و خوشوقت بهره‌مند شدند نباید با کج‌سلیقگی‌ها موجبات تخریب و خدای ناکرده توهین به این بزرگان را فراهم کنند.

بیانیه جامعه مبلّغین دولت اسلامی اصفهان می‌افزاید: کسی که با ثروت دیگران و قدرت سیاسی، اجتماعی به مجلس راه یابد عمر مجلس چهار ساله‌ خود را به جای خدمت به مردم و آرمان‌های امام و انقلاب و ولایت در خدمت حامیان و برگرداندن دین خود به آنها است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، انتقام الهی بر سرنوشت او اثر خواهد گذاشت.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: با امید فراوان به لطف الهی و عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم، انتخابات 12 اسفندماه موجب سرافرازی بیش از پیش انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبری فرزانه و مایه امید همه رزمندگان اسلام در سراسر گیتی شود.

انتهای پیام/‌ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول