اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر خبر داد

انصراف یکی از نامزدهای انتخاباتی در حوزه خرمشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر از انصراف تنها یکی از نامزدهای انتخاباتی در این حوزه انتخابی خبر داد.

انصراف یکی از نامزدهای انتخاباتی در حوزه خرمشهر

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: از میان نامزدهای انتخاباتی در شهرستان خرمشهر تنها یک نفر تاکنون انصراف خود را اعلام کرده‌است.

وی افزود: محمدرضا تمیمی در حوزه انتخابی شهرستان خرمشهر از ادامه رقابت انصراف داده و اسم وی از لیست اسامی نامزدها حذف شد.

فرماندار خرمشهر با اعلام اینکه به همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی برای رأی دادن الزامی است خاطر نشان کرد: همه افرادی که در روز جمعه برای رأی دادن در شعب اخذ رأی حاضر می‌شوند باید شناسنامه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

حسینی در خصوص افرادی که فاقد کارت ملی هستند تصریح کرد: افرادی که کارت ملی ندارند می‌توانند با مراجعه به اداره ثبت احوال شهرستان یک گواهی حاوی کارت ملی را از این اداره دریافت کرده و در زمان حضور در شعبه اخذ رأی آن راه به همراه داشته باشند.

وی در پایان با دعوت از شهروندان خرمشهری برای حضور حداکثری در انتخابات روز جمعه گفت: امیدواریم شهروندان ما در شهرستان خرمشهر با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر افتخارآفرینی کرده و نام خرمشهر را در میهن اسلامی ما بدرخشانند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول