اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم-277

فعالیت 1200 ناظر انتخابات در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان ‌آمل از حضور حدود یک هزار و 200 عوامل نظارتی انتخابات در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 1200 ناظر انتخابات در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از بخش لاریجان آمل، محمدعلی ابراهیم‌زاده ملائی صبح امروز در نشست با ناظران امین شورای نگهبان در بخش لاریجان آمل بیان داشت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای از مهم‌ترین اهداف ما در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: علاوه بر حضور گسترده مردم، انتخاب اصلح نیز از دیگر اهداف است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان آمل با اشاره به اینکه همه باید در حفظ و حراست از آرای مردم که سرنوشت این کشور اسلامی را مشخص می‌کند تا پای جان بکوشیم، گفت: در این شهرستان حدود یک‌ هزار و 200 عوامل نظارتی با عنوان ناظران امین فعالیت می‌کنند.

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه در این شهرستان 330 صندوق اخذ رای آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند، بیان داشت: در هر چهار بخش مرکزی، امامزاده عبدالله(ع)، دابودشت و لاریجان ناظران حضور دارند.

وی با اعلام اینکه دشمنان نظام به هر نحوی به فکر برهم زدن انتخابات بوده و عوامل دست‌نشانده‌شان در داخل کشور نیز هر روز با وعده‌‌هایی و ارائه آمارهای دروغین به دنبال دلسرد کردن مردم هستند، یادآور شد: مردم برای این نظام اسلامی خون دادند و با تمام توان آن را حفظ می‌کنند. 

* پیش‌بینی حضور 90 درصدی

بخشدار لاریجان مازندران نیز در این همایش با اشاره به اینکه دشمنان منتظر نتیجه انتخابات هستند تا برنامه‌های خود را برای این کشور طرح‌ریزی کنند،گفت: مردم این بخش همیشه ولایتمداری و دینداری خود را به اثبات رساندند.

محمدرضا نصیری با اشاره به حضور گسترده مردم در بخش لاریجان تصریح کرد: با توجه به شناخت کاملی که از مردم این بخش داریم پیش‌بینی می‌شود بیش از 90 درصد مردم بخش لاریجان که واجد شرایط رای دادن هستند، پای صندوق‌های رای حاضر شوند و بار دیگر انقلاب اسلامی را بیمه کنند.

 انتهای پیام/‌ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول