اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/308

قاسم‌‌زاد‌نداف: هر رأی تیری به سوی دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیرجند گفت: هر رأی مردم تیری به سوی دشمنان و تأییدی به نظام اسلامی است.

قاسم‌‌زاد‌نداف: هر رأی تیری به سوی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف پیش از ظهر امروز در همایش هزار و 200 نفری عوامل اجرایی انتخابات شهرستان بیرجند و حومه با اشاره به اینکه فضای روز انتخابات یک فضای استرس‌زا برای عوامل اجرایی است، اظهار داشت: اعضاء و عوامل اجرایی انتخابات باید با حسن سلوک و برخورد مهربانانه با مردم که برای رأی‌دهی پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنند داشته باشند.

وی با بیان اینکه نمایندگان فرماندار نقش مهمی در اجرای امر انتخابات دارند، تصریح کرد: این افراد باید نسبت به دیگر عوامل اجرایی در انجام وظایف خود افضل‌تر بوده و به جز انجام وظایف خود به امر دیگری مشغول نشوند.

فرماندار شهرستان بیرجند ورود و خروج به محل اخذ رأی بدون اجازه نماینده فرماندار را ممنوع دانست و ادامه داد: با توجه به تفکیک وظایف هرکدام از عوامل اجرایی نباید در امر دیگر عوامل اجرایی دخالت کنند.

قاسم‌زاده‌نداف جانبداری هر کدام از عوامل اجرایی از کاندیدای خاصی را ممنوع دانست و اذعان داشت: هیچ کس از عوامل اجرایی حق ندارد نظر شخصی خودش را به مردم تلقین کند.

وی همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه را برای عوامل اجرایی انتخابات در سر صندوق رأی الزامی دانست و گفت: هر کدام از عوامل اجرایی باید در همان شعبه در پایان اتمام کارشان به نامزد مورد علاقه خود رأی دهند.

فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه نماینده فرماندار، کاربران رایانه و رانندگان شعب روستایی صندوق‌های اخذ رأی باید برای تحویل وسایل و تعرفه‌های رأی‌دهی ساعت 6:30 دقیقه امروز به فرمانداری مراجعه کنند، افزود: عوامل اجرایی صندوق‌های اخذ رأی شهری نیز باید برای تحویل وسایل اجرایی انتخابات صبح روز جمعه به فرمانداری مراجعه کنند.

قاسم‌زاده‌نداف با اشاره به اینکه دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی منتظر اتفاقاتی در ایران هستند، گفت: رفتار مردم ایران برای غربی‌ها قابل پیش‌بینی نیست بنابراین به دنبال کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و نظام در تلاش برای خشکانیدن ریشه‌های اسلام هستند، گفت: نظام اسلامی با تمام توان در مقابل کلیت ظلم و فساد در جهان ایستاده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول