اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-266

رضایی بیرجندی: مسئولان از رأی مردم صیانت و حفاظت کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند با بیان اینکه رأی مردم در دست مسئولان امانتی الهی است، گفت: مسئولان باید از این امانت به خوبی صیانت و حفاظت کنند.

رضایی بیرجندی: مسئولان از رأی مردم صیانت و حفاظت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام علی رضایی‌بیرجندی در دیدار با اعضای ستاد انتخابات استان با بیان اینکه شرایط امروز دنیا شرایط خاص و ویژه‌ای است، اظهار داشت: در این شرایط وظیفه مسئولان سنگین‌تر از گذشته است چرا که باید الگو بودن ایران در دنیا تثبیت شود.

وی تأکید کرد: در حال حاضر دنیا به تفکر و الگویی نیاز دارد که هم مردم را یاری کند و هم در راستای تأمین منافع مادی و معنوی انسان‌ها تلاش کند و در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی با تمام توان بایستد.

امام جمعه بیرجند انقلاب اسلامی ایران را دارای این ویژگی‌ها دانست و افزود: در رأس این انقلاب امام راحل(ره) قرار داشتند که با ایمان قلبی به خداوند در مقابل طاغوت‌های زمان ایستادند و با تکریم مردم به معنی واقعی کلمه اسلام ناب محمدی را احیا کردند.

رضایی بیرجندی ایمان قلبی امام راحل(ره) به هدفی که انتخاب کرده بودند و ایمان به مسیر رسیدن به این هدف را از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد حضرت امام دانست و تصریح کرد: امام راحل(ره) با ایمان واقعی به امت و حضور آنها در تمامی صحنه‌ها توانست به اهداف الهی و اسلامی خود برسد.

وی ادامه داد: امروز نیز رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی با همان ویژگی‌ها مسیر انقلاب را برای رسیدن به آرمان‌های مقدس اسلامی و الهی با قوت هرچه تمام‌تر ادامه می‌دهند و ما باید پشت سر آن بزرگوار از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

امام جمعه بیرجند جنگ نرم دشمنان را از مهم‌ترین راهکارهای آنان برای ضربه زدن به انقلاب دانست و افزود: در این راه دشمن از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند که این امر لازمه هوشیاری همه آحاد جامعه را دو چندان می‌کند.

رضایی‌بیرجندی توجه به مردم و تکریم آنان را از استراتژی‌های مهم نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: این امر به وضوح در انتخابات مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی برگزاری انتخابات با شکوه در استان را مورد تأکید قرار داد و افزود: رأی مردم در دست مسئولان امانتی الهی است که مسئولان باید از این امانت به خوبی صیانت و حفاظت کنند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول