اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-245

براتی: بصیرت در انتخابات زمینه‌ساز راهیابی افراد شایسته است

خبرگزاری فارس؛ فرماندار درمیان گفت: بصیرت در انتخابات زمینه‌ساز راهیابی افرادی شایسته به مهمترین مرجع قانونگذاری کشور می‌شود.

براتی: بصیرت در انتخابات زمینه‌ساز راهیابی افراد شایسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی صبح امروز در نشست آموزشی هیئت‌های اجرایی شهرستان درمیان اظهار داشت: ایمان، بصیرت و عدم درک صحیح از واقعیت‌ها مهمترین گمشده فریب خوردگان و فتنه‌گران است.

وی از بصیرت به‌عنوان چراغ راه در طوفان حوادث یاد کرد و ادامه داد: بصیرت در انتخابات زمینه‌ساز راهیابی افرادی شایسته به مهمترین مرجع قانونگذاری کشور می‌شود.

فرماندار درمیان‌ با اشاره به فعالیت 150 شبکه فارسی زبان بر علیه مردم و کشور ایران اظهار داشت: هدف این شبکه‌ها کاهش مشارکت مردمی در انتخابات با توسل به حربه‌هایی چون برجسته کردن مشکلات اقتصادی، ترور، تحریم و تهدید است.

براتی، بصیرت را مهمترین ویژگی شهروندان درمیان دانست و ادامه داد: مردم شهرستان درمیان بی‌صبرانه منتظر 12 اسفند هستند تا با حضور گسترده در انتخابات پاسخ شایسته و دندان‌شکنی به یاوه‌سرایی‌های دشمنان و بدخواهان نظام دهند.

وی با بیان اینکه 38 نفر از شهروندان به‌عنوان نمایندگان فرماندار در انتخابات مجلس فعالیت می‌کنند، ادامه داد: اعضای شعب رأی‌گیری باید مراقب تحرکات ضد انقلاب و عناصر نفوذی باشند.

فرماندار درمیان از برگزاری سه نشست آموزشی برای اعضای شعب در هفته جاری خبر داد و عنوان کرد: عملکرد نامزدهای انتخاباتی حوزه شهرستان‌های بیرجند و درمیان در این شهرستان در چارچوب قانون بوده و تاکنون تخلفی از هیچ یک از نامزدها مشاهده نشده است.

براتی، تداوم اقتدار ایران اسلامی را در گفتمان جهانی مستلزم انتخاب نمایندگانی شجاع، مدیر، مدبر و همراه و همگام با ولایت برشمرد و افزود: مردم باید با وسواس تمام برنامه‌های ارائه شده از سوی نامزدها را مطالعه و پیگیری کرده و در انتخاب اصلح دقت کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول