اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌های مختلف انجام شد

دعوت دستگاه‌های خراسان شمالی برای حضور مردم در انتخابات 12 اسفند

خبرگزاری فارس: دستگاه‌ها و نهادهای مختلف خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ها، مردم را برای حضور گسترده در انتخابات 12 اسفند دعوت کردند.

دعوت دستگاه‌های خراسان شمالی برای حضور مردم در انتخابات 12 اسفند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید، سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، حوزه هنری، کتابخانه‌های استان، فنی و حرفه‌ای، نوسازی و تجهیز مدارس، راه و ترابری، از جمله دستگاه‌هایی بوده که با صدور بیانیه مردم را به شرکت در انتخابات مجلس نهم فرا خواندند.

همچنین ادارات کل گمرک، اداره کل ورزش و جوانان، کمیته امداد، سازمان جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، اوقاف و امور خیریه، مخابرات، شرکت آبفا، شرکت گاز، جمعیت هلال‌احمر با صدور بیانیه‌های جداگانه از مردم برای حضور در انتخابات 12 اسفند دعوت به عمل آوردند.

در بیانیه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی آمده است: در آستانه بهار طبیعت و سال جدید و در پایان سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به نام" جهاد اقتصادی" است، امت دلاور و همیشه در صحنه ایران اسلامی خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر آماده می‌سازد، عرصه‌ای که در آن مردم خداجوی ایران بار دیگر شور و شعور سیاسی خودرابه رخ جهانیان خواهند کشید.

این بیانیه می‌افزاید: 12 اسفند تجلی حضور ملتی است که یک دل و یک صدا در پای صندوق‌های رای حاضر شده تا با اعلام تنفر و انزجار از دشمنان نظام مقدس اسلامی، بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند.

در این بیانیه تصریح شده است: تمامی دشمنان ایران اسلامی بدانند که این ملت با شرکت آزاد، به موقع و قاطع خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یاس را بر دل‌های آن‌ها سایه افکن کرده و بار دیگر انتخابات را فرصتی برای طنین انداز شدن هویت دینی و ملی خود قرار خواهند داد.

این بیانیه ادامه می‌دهد: با توجه به تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب و مراجع معظم تقلید «دامت برکاتهم» نسبت به رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از هرگونه بداخلاقی و تخریب کاندیداها، لازم است داوطلبان محترم و طرفداران آنان در این زمینه رعایت دقت را داشته باشند و ضمن خودداری از هرگونه تخریب با ایجاد روح همدلی، اخلاق و رقابت همراه با رفاقت، زمینه انتخابات سالم را فراهم کند.

همچنین در این بیانیه آمده است: ما باور داریم که هر رای امت اسلامی تیری است بر قلب شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار، که توسط مردم مسلمان ایران رها خواهد شد و به اذن‌الله بر هدف خواهد نشست؛ بنابراین از همه آحاد ملت مسلمان و مؤمن میهن اسلامی دعوت می‌کنیم که همه با هم در این مسابقه الهی شرکت کرده و در جهت اعتلا و مجد و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شادی قلب رهبر عزیز و ولی امر مسلمین از هم سبقت بجویند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: بر این اساس خانواده معظم شهدا و ایثارگران به حول و قوه الهی به همراه امت بصیر و آگاه در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و با رأی خود نمایندگان اصلح، ولایتمدار، مؤمن و مردمی را به خانه ملت خواهند فرستاد.

خراسان شمالی بر اساس آمار ستاد انتخابات 559 هزار واجدالشرایط شرکت در انتخابات دارد.

725 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات مجلس در استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول