اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان خبر داد

آمادگی طلاب و روحانیون بسیجی گیلان در انتخابات 12 اسفند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان از آمادگی بالغ بر 2 هزار و 500 طلاب و روحانیون بسیجی گیلان برای شرکت حداکثری در انتخابات 12 اسفند خبر داد.

آمادگی طلاب و روحانیون بسیجی گیلان در انتخابات 12 اسفند

محمد جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی دانست و اظهار داشت: امام راحل درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمودند یکی از وظایف مهم شرعی و عقلی ما برای حفظ اسلام و مصالح کشور حضور در حوزه‌های انتخابیه و رأی دادن به نمایندگان صالح و کاردان و مطلع بر اوضاع سیاسی جهان و دیگر چیزهایی که کشور به آنها احتیاج دارد، است.

وی، با بیان اینکه حضور در انتخابات دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند افزود: با توجه به اقدام‌های خصمانه استکبار جهانی درباره تحریم اقتصادی و تبلیغات وسیع دشمن مبنی بر عدم شرکت مردم در انتخابات، بیش از 2 هزار و 500 نفر از طلاب و روحانیون گیلان آماده شرکت گسترده در انتخابات 12 اسفند هستند.

این مسئول شرکت در انتخابات را یک وظیفه قانونی و شرعی دانست و یادآور شد: از مردم گیلان نیز می‌خواهیم در انتخابات 12 اسفند حضوری حداکثری و دشمن‌شکن داشته باشند و آگاهانه فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول