اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لردگان خبر داد

مشارکت 3 هزار نیروی اجرایی در برگزاری انتخابات در لردگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لردگان گفت: افزون بر 3 هزار نیروی اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این شهرستان پوشش می‎‌دهند.

مشارکت 3 هزار نیروی اجرایی در برگزاری انتخابات در لردگان

منصور ظفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: قوه مقننه از جایگاه و اهمیت والایی در نظام جمهوری اسلامی برخوردار است، چراکه از یک سو وظیفه قانونگذاری را برعهده دارد و از سوی دیگر دارای نقش نظارتی بر حسن اجرای قوانین است.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل مجلس قوی و کارآمد، تصریح کرد: یک جامعه اسلامی برای رسیدن به قوانین مطلوب و قرار گرفتن در مسیر پیشرفت نیازمند مجلسی است که نمایندگان آن با فهم و درایت در انجام مسئولیت‌ها کوشا باشند.

ظفریان با بیان اینکه حضور در انتخابات یک تکلیف است، اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس امروز که دنیای غرب علیه منافع کشور تجهیز شده باید تلاش کرد تا با وحدت و همدلی انتخاباتی سالم و باصلابت برگزار کرد.

فرماندار شهرستان لردگان با بیان اینکه لردگان کاملا آماده برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور است، گفت: افزون بر 3 هزار نیروی اجرایی شامل هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و امنیتی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را پوشش می‎‌دهند.

وی ادامه داد: به‌ منظور جمع‌آوری آرای مردم 146 شعبه اخذ رأی در این شهرستان تدارک دیده شده است که از این تعداد 60 شعبه به‌ صورت ثابت و 86 شعبه نیز به ‌صورت سیار آرای مردم این شهرستان را جمع‌آوری می‌کنند.

ظفریان با اشاره به تعداد افراد واجد شرایط رأی دادن در این شهرستان، گفت: در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی 120 هزار نفر از مردم این شهرستان واجد شرایط رأی هستند که پیش‌بینی شده است حضوری پرشور در این انتخابات داشته باشند.

فرماندار شهرستان لردگان تأکید کرد: تمامی عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی تمامی دوره‌های آموزشی مربوطه را گذرانده و آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه، حماسی و سالم در این شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه مجلس قوی به دنبال حضور نمایندگان توانمند و سالم شکل می‌گیرد، تصریح کرد: در صورتی که مجلسی مقتدر و موثر شکل بگیرد، به‎ طور قطع و یقین اقبال مردم را با خود به همراه خواهد داشت و مردم برای شرکت در انتخابات تمایل بیشتری از خود نشان می‎دهند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول