اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا همراه و همگام با دیگر اقشار مردم صورت می‌گیرد

حضور با شکوه کانون‌های هنری مساجد فارس در انتخابات

خبرگزاری فارس: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اعضای این کانون‌ها با شکوه‌تر از همیشه در انتخابات فردا شرکت می‌کنند.

حضور با شکوه کانون‌های هنری مساجد فارس در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس در آستانه برگزاری نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که ملت بزرگ ایران در 12 اسفند ماه جاری با حضور در پای صندوق‌های رأی به جهانیان اعلام می‌کند در راه اعتلای اهداف مقدس انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

در این بیانیه آمده است: ملت سرافراز ایران با گذشت سی و سه سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره با حضور پرشور و منسجم در صحنه‌های مختلف برگ‌های زرینی را در دفتر انقلاب به ثبت رسانده است و اکنون 12 اسفند ماه 1390روزی تاریخی و سرنوشت‌ساز در میهن اسلامی‌مان است چرا که این روز، ملت را به حضور در آزمون مهمی برای نمایش اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین تاکید بر پایبندی به شعارهای اصیل انقلاب اسلامی از جمله «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» فرا می‌خواند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: 12 اسفند ماه جاری ملت بزرگ ایران و در شرایط کنونی جهان و موج بیداری جهان اسلام با حضور با شکوه و عظمت در پای صندوق‌های رأی بار دیگر به جهان و جهانیان اعلام می‌کنند که در راه اعتلای اهداف مقدس انقلاب اسلامی، تداوم راه امام راحل (ره) و شهیدان همیشه جاوید انقلاب و دفاع مقدس و تبعیت و پیروی کامل از ولایت مطلقه فقیه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: امت سرافراز میهن اسلامیمان با حضوری آگاهانه و مشتاقانه در پای صندوق‌های اخذ رأی و انتخاب نمایندگانی صالح، ولایی، انقلابی، بصیر و دشمن‌ستیز ضمن خلق حماسه‌ای عظیم، دشمنان داخلی و خارجی را ناامید می‌کند.

در این بیانیه تاکید شده است که مسجد از صدر اسلام تا کنون به عنوان مرکز تصمیم‌گیری‌های مهم دین مبین اسلام مورد توجه بوده و در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز به عنوان محلی برای برگزاری انتخابات و مشارکت مردم نقش مهمی را ایفا کرده است.

در بخش پایانی این بیانیه تصریح شده است: دبیرخانه و اعضای کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان فارس همگام با اقشار مختلف مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام خمینی (ره)، به ندای آیت‌الله خامنه‌ای، ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب نیز لبیک می‌گویند.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول