اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان تبریز:

مشارکت در انتخابات برخورداری نظام اسلامی از استقلال را نشان می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تبریز گفت: حضور آگاهانه در عرصه انتخابات بیانگر همبستگی ملی، مشارکت عمومی و انسجام همگانی است که توانایی نظام اسلامی را برای برخورداری از استقلال و اقتدار نشان می‌دهد.

مشارکت در انتخابات برخورداری نظام اسلامی از استقلال را نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی صبح امروز در گردهمایی اتحادیه‌ها، تشکل‌ها، تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان تبریز که در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل سالن پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه غرب و شمال‌غرب کشور برگزار شده بود با اشاره به اینکه در 12 اسفندماه، مردم ایران با هوشیاری و تیزبینی تمام، شکوه حضور تاثیرگذار خود را به رخ جهانیان می‌کشند، گفت: کاندیداهای حاضر به این نقطه توجه داشته باشند که تبلیغات انتخاباتی باید در راستای حضور حداکثری و پرشور مردم در روز 12 اسفندماه باشد و از هرگونه تخریب و تهمت به دیگر داوطلبان به صورت جدی اجتناب کنند.

فرماندار شهرستان تبریز برگزاری سالم و صیانت از آرای مردم را شرط نخست برنامه‌های انتخاباتی ستاد انتخابات شهر تبریز دانست و افزود: برگزاری سالم انتخابات، موجب افزایش مشارکت و پاسداری از آرای مردم و رعایت حقوق اجتماعی و سیاسی آنان شده و ضامن ثبات و قوام جامعه در عرصه‌های بین‌المللی است.

وی با اشاره به رقابت 75 کاندیدای باقی مانده در حوزه انتخاباتی تبریز، آذرشهر و اسکو بر اهمیت رعایت قانون و اخلاق در انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: 13هزار نفر برای رای‌گیری و نظارت بر اجرای انتخابات در  878 شعب اخذ رای آموزش دیده‌اند و در این راستا برای اجرای هر چه دقیق‌تر انتخابات، فرمانداری‌های تبریز، آذرشهر و اسکو هماهنگی و آموزش‌های لازم را برای مجریان انتخابات داده‌اند.

فرماندار تبریز با اشاره به اینکه تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در مورد میزان مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حکایت از استقبال گسترده مردم در تبریز و سایر شهرستان‌های استان دارد، افزود: تمایل به مشارکت در انتخابات نهمین دوره مجلس از رشد بالایی نسبت به آمار هفته‌های قبل برخوردار بوده و به نظر می‌رسد میزان مشارکت به نسبت دوره‌های گذشته انتخابات مجلس افزایش خواهد داشت.

وی با اشاره به شرایط حساس ملی و بین‌المللی در برهه کنونی ابراز داشت: امیدواریم که انتخاباتی پرشور، حماسی و توام با آرامش در سراسر کشور و حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو برگزار شود تا دشمنان اسلام و انقلاب هر چه بیشتر نسبت به توطئه‌های شوم خود دلسرد و مایوس شوند.

چمنی، مشارکت آگاهانه و پرشور در انتخابات را نمایش قدرت نظام اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: حضور مردم علاوه بر تاثیر داخلی، در روابط بین‌‌الملل نیز تاثیرگذار است و مانع اقدامات بعدی دشمن شده و بار دیگر قدرت ملت را نشان خواهد داد و حضور چشمگیر در پای صندوق‌های رای، سرنوشت کشور را تعیین و چشم و دست طمع بیگانگان را از این کشور کوتاه خواهد کرد.

وی با تاکید بر نقش آگاهانه مردم در انتخابات و با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان‌دهنده وجود مردم‌سالاری دینی در ایران است گفت: حضور و مشارکت مردم، سرمایه انقلاب بوده و تداوم انقلاب اسلامی با حضور مردم و دخالت آنان در سرنوشت‌شان متبلور می‌شود.

چمنی با بیان اینکه مجموعه عوامل اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان تبریز ،آذرشهر و اسکو اصل را بر بی‌طرفی قرار داده‌اند، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به منزله تیری بر قلب مستکبران و دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمنان از ماه‌ها قبل برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات برنامه‌های مختلفی تدارک دیده‌اند، گفت: حضور آگاهانه در عرصه انتخابات بیانگر همبستگی ملی، مشارکت عمومی و انسجام همگانی است که توانایی نظام اسلامی را برای برخورداری از استقلال و اقتدار نشان می‌دهد.

فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به اهمیت حضور مردم در تمام صحنه‌ها و عنوان اینکه این انقلاب به مدد الهی و حضور روستاییان و پابرهنگان شکل گرفته است، اظهار کرد: ملت فهیم ‌ما، صاحبان اصلی نظام هستند و مصالح و منافع آن را بهتر از اشخاص دیگر تشخیص می‌دهند.

چمنی، تداوم و پیشرفت‌های روزافزون نظام اسلامی را نتیجه حضور مردم در تمام عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور دانست و افزود: جلوه مردمی انقلاب و حماسه‌سازی مردم در طول ادوار مختلف، صحنه‌های زیبا و بی‌نظیری را خلق کرده است و دنیا یکبار دیگر این حضور را در 12 اسفند تجربه خواهد کرد.

وی با اشاره به فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در طول 34 سال تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب، دشمنان اسلام همواره سعی کرده‌اند با ترور فرهیختگان و دانشمندان نظام، خلاء در نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آورند و چون در این امر موفق نشدند با جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، انواع حیله‌ها و فتنه‌ها در صدد ضربه زدن به نظام و کم رنگ کردن ارزش‌ها بر می‌آیند که با هوشیاری مردم ناکام می‌ماند.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول