اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

3 هزار تن پرتقال و سیب ذخیره‌سازی شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: برای میوه شب عید 3 هزار تن پرتقال و سیب ذخیره‌سازی شده است.

3 هزار تن پرتقال و سیب ذخیره‌سازی شده است

محمدجعفر عظمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، با یادآوری این‌که در بخش بازرگانی و تجارت روند رو به رشدی را شاهد هستیم، اظهار داشت: در چند روز گذشته طرح تنظیم بازار برای ایام پایانی سال شروع شده که از رؤسا و مدیران شهرستان و معاونان انتظار داریم در این زمینه با تشکیل اکیپ‌های نظارتی وضعیت بازار را تحت کنترل داشته باشند.

وی از آغاز نمایشگاه‌های بهاره از اواسط هفته آینده در شهرهای مختلف خبر داد و تصریح کرد: در قالب این نمایشگاه‌ها قرار است اقلام مورد نیاز و مایحتاج ضروری مردم در مدت 10 روز در هشت شهرستان استان عرضه شود.

عظمایی از توزیع 600 هزار تن گوشت مرغ منجمد، 354 تن برنج، 530 تن روغن و به همین میزان شکر در نمایشگاه‌های فروش بهاره و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان خبر داد و خاطر نشان کرد: از 15 اسفندماه توزیع میوه شب عید نیز شروع می‌شود و قرار است در مجموع سه هزار و 200 تن سیب و پرتقال بین مردم توزیع شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه سخنان خود از برگزاری دومین جشنواره فروش فرش دستباف در روزهای پایانی سال خبر داد و اضافه کرد: این جشنواره با شعار هر فروشگاه یک نمایشگاه در اردبیل برگزار می‌شود.

عظمایی ادامه داد: در این جشنواره که تا 28 اسفند ادامه دارد در 13 فروشگاه با شرایط ویژه و صدور مجوز معتبر فروش فرش دستباف انجام شده که هدف ایجاد انگیزه، تحرک و رونق‌بخشی به بازار داخلی و ایجاد اطمینان خاطر بیشتر است.یکی از اهداف مهم این جشنواره نیز فراهم کردن فضای عمومی برای خرید راحت مردم در زمینه فرش و برخی فرشینه‌های دیگر است.

عظمایی در ادامه سخنان خود با بیان این‌که 700 غرفه در نمایشگاه‌های نوروزی برپا می‌شود، افزود: در هشت شهرستان استان به صورت شناور این نمایشگاه برپا و با 20 درصد تخفیف محصولات عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: برای اولین بار تصمیم گرفتیم علاوه بر نمایشگاه دایر شده در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل مرکز فروش را نیز در مجتمع تجاری شوراسنتر برقرار کنیم.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول