اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خلخال:

توزیع 190 تن پرتقال و سیب شب عید در خلخال

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خلخال گفت: برای تنظیم بازار شب عید بیش از 190 تن سیب و پرتقال با قیمت مصوب بین اهالی شهرستان خلخال توزیع می‌شود.

توزیع 190 تن پرتقال و سیب شب عید در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن فرضی عصر امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان خلخال اظهار داشت: قرار است نمایشگاه بهاره خلخال در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با 40 غرفه عرضه محصولات در محل باشگاه کارگران خلخال دایر شود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه‌های بهاره با هدف عرضه اقلام اساسی و مورد نیاز شهروندان با نظارت ادارات ذیربط دایر می‌شود.

فرضی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه قرار است انواع مواد غذایی، شیرینی، خشکبار، تنقلات، البسه، کیف و کفش عرضه شود.

این مسئول اضافه کرد: عرضه میوه شب عید نیز از 15 تا 29 اسفندماه در سه نقطه شهر خلخال دایر می‌شود و 70 تن سیب به قیمت مصوب برای اهالی عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر توزیع سیب به قیمت یک هزار و 500 تومان پرتقال نیز به میزان 120 تن به نرخ یک هزار و 100 تومان عرضه می‌شود.

به گزارش فارس، معاون فرماندار خلخال خواستار افزایش بازرسان مجامع امور صنفی با همکاری صنعت، معدن و تجارت و سایر ارگان‌های ذیربط شد و گفت:‌ با متخلفان اعم از کم‌فروشی، گران‌فروشی و احتکار در صورت مشاهده تخلف به شدت برخورد شده و هیچ بهانه‌ای نیز مورد قبول نیست.

فرضی افزود: به لحاظ وجود برخی واحدهای صنفی بدون مجوز و پروانه کسب ارگان‌های ذیربط کسبه و واحدهای بدون مجوز را در جهت اخذ مجوز تشویق کنند.

فرضی از شهرداری خواست تا در رفع سد معبر در طول خیابان امام و سایر خیابان‌های شلوغ شهر خلخال با همکاری مجامع امور صنفی و نیروی انتظامی اقدام کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به این‌که سیب یکی از محصولات تولیدی کشاورزان شهرستان خلخال است و نبود میدان میوه و تره‌بار و سردخانه عمده مشکل و نیاز کشاورزان منطقه می‌باشد، با حمایت تسهیلات و منابع بانکی و ورود بخش خصوصی در جهت ایجاد سردخانه و احداث میدان میوه و تره‌بار شهر خلخال اقدام لازم انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با تعریف ساز و کاری برنامه‌ریزی شده و هماهنگی بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان محصولات باغی می‌توان بازاری کارآمد برای فروش محصول کشاورزان تأمین کرد.

فرضی ادامه داد: در سال آینده تنظیم بازار به عهده مجامع صنفی و اتحادیه‌های مربوطه واگذار شده و این هدف در راستای کاهش تصدیگری دولت و اجرای اصل 44 قانون اساسی می‌باشد.

معاون فرماندار خلخال خواستار همکاری و تعامل مجامع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت برای کنترل و تنظیم بازار شب عید امسال شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول