اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مراغه خبر داد

ذخیره‌سازی 600 تن میوه برای شب عید مراغه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مراغه از ذخیره‌سازی 600 تن میوه برای شب عید خبر داد و گفت: بیش از 50 واحد صنفی مراغه اقدام به فروش کالا با 20 درصد تخفیف خواهند کرد.

ذخیره‌سازی 600 تن میوه برای شب عید مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، منصور صادقی‌اصل صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: برای شب عید در مراغه 5 هزار تن پرتقال و 100 تن سیب ذخیره‌سازی شده است.

وی، از صادرات بخشی از سیب مراغه به دیگر استان‌های کشور خبر داد و افزود: امسال بخشی از سیب تولیدی مراغه به دیگر شهرستان‌ها و استان‌های کشور ارسال شده است.

فرماندار شهرستان مراغه، از ایجاد نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در اسفندماه در سطح شهر خبر داد و گفت: بیش از 50 واحد صنفی مراغه با هماهنگی مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت اقدام به فروش کالا با 20 درصد تخفیف خواهند کرد.

مدیر بازرگانی مراغه نیز گفت: با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، گروه سیاری از بازرسان در سطح شهر فعال شده تا به محض مشاهده تخلف در همان محل اقدام به تشکیل پرونده و صدور حکم کنند.

باقر اصل‌نجاری افزود: در این زمینه بهمن امسال 420 مورد از اصناف مراغه بازرسی و برای 42 مورد پرونده تشکیل شده است.

وی گفت: در 11 ماهه سال‌ جاری در بازرسی از 8 هزار و 94 واحد صنفی در مراغه 770 واحد متخلف شناخته شده و 600 میلیون ریال جریمه شده‌اند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول