اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع امور صنفی استان زنجان:

میوه شب عید به قیمت مناسب ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: میوه شب عید به قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

میوه شب عید به قیمت مناسب ارائه می‌شود

رحیم حاج نائبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مجمع امور صنفی استان زنجان در راستای تهیه میوه شب عید مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه مطابق سال‌های گذشته در استان میوه شب سال در مراکز مختلف در نظر گرفته شده ارائه می‌شود، افزود: ذخیره‌سازی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

عضو مجمع امور صنفی استان زنجان از تعامل مطلوب مجمع امور صنفی با مراکز مرتبط با این مجموعه خبر داد و افزود: همه تلاش مجمع امور صنفی تهیه میوه شب عید به قیمت مناسب است.

وی با اشاره به اینکه مراکز فروش میوه شب عید مشخص شده‌اند، افزود: مطابق سال‌های گذشته میوه شب عید در مراکز مشخص شده در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

حاج نائبی با بیان اینکه همه تلاش مجمع امور صنفی ارائه میوه شب عید به قیمت مناسب است، بیان داشت: رایزنی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی از نظارت بازرسان مجمع امور صنفی بر نحوه فروش میوه شب عید خبر داد و تصریح کرد: بازرسان این مجمع بر صنف بازار نظارت کافی داشته و با متخلفان برخورد می‌کنند.

عضو مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به اینکه همشهریان می‌توانند شکایات خود را در صورت مشاهده هر نوع گرانفروشی به مجمع امور صنفی ارائه کنند‌، خاطرنشان کرد: به شکایات مردمی در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای سیاست‌گذاری‌های کشوری، مجمع امور صنفی در تامین میوه شب عید اقدام می‌کند، افزود: هیچ مشکلی برای تامین میوه شب عید وجود ندارد.

حاج نائبی بر انجام بازرسی‌ها تا پایان سال توسط مجمع امور صنفی و سازمان تاکید کرد و گفت: تا پایان انتخابات هیچ کالایی افزایش قیمت ندارد.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت‌ کالاها در حال بررسی است، تصریح کرد: اگر کار کارشناسی افزایش قیمت را تایید کند، قیمت برخی از اقلام افزایش می‌یابد.

عضو مجمع امور صنفی استان زنجان با با بیان اینکه موجودی کالاهای انبارها و سرخانه‌های استان هر دو هفته یک بار بررسی و اعلام می‌شود، گفت: هیچ نگرانی از بابت موجودی کالاهای انبارها در سطح استان زنجان وجود ندارد.

وی با اشاره به امضای تفاهمنامه‌های لازم برای تهیه پرتقال و سیب درختی توسط مباشران سازمان افزود: هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی درباره قیمت میوه‌های ذخیره شده برای شب عید گفت: قیمت میوه‌های شب عید به هنگام توزیع مشخص و اعلام می‌شود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول