اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تامین میوه شب عید صورت گرفت

ذخیره‌سازی چندین هزار تن سیب و پرتقال در مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد گفت: با توجه به روال هر ساله، چندین هزار تن سیب و پرتقال در ایام پایانی سال توزیع می‌شود.

ذخیره‌سازی چندین هزار تن سیب و پرتقال در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، هاشم افخمی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت از استان‌های مازندران و آذربایجان غربی واردات میوه را آغاز کرده‌اند و از روز گذشته بارگیری از مقصد صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اتحادیه در کنار بازرسان سازمان کنترل و نظارت بر تخلیه را در زمان توزیع بر عهده دارند.

افخمی بیان کرد: در چند روز گذشته نارنگی پاکستانی به میزان زیادی در بازار عرضه شده است که نسبت به روزهای اولیه قیمت آن افت شدیدی داشته است.

رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد در مقایسه قیمت‌ها نسبت به سال گذشته گفت: پیاز و سیب زمینی نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد کاهش داشته است و همچنین قیمت سیب درختی، پرتقال تامسون، موز و نارنگی هیچگونه تغییری نداشته است.

وی تصریح کرد: تعدادی از همکاران ما بعنوان ناظران افتخاری علاوه بر کمیسیون بازرسی اتحادیه در این ایام فعالیت می‌کنند و به سرکشی از واحدهای صنفی می‌پردازند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول