اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت انزلی:

100 تن سیب و پرتقال در انزلی ذخیره‌سازی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت انزلی از ذخیره‌سازی 100 تن سیب و پرتقال برای عرضه در این شهرستان خبر داد.

100 تن سیب و پرتقال در انزلی ذخیره‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی محمود خوشدل پیش از ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان اظهار داشت: در راستای برنامه‌های تنظیم بازار شب عید، سیب و مرکبات در استان ذخیره‌سازی شده و با اعلام قبلی در شهرستان به ویژه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا توزیع می‌شود.

وی زمان برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا را از 15 تا 25 اسفند امسال در خیابان شهید نواب صفوی بندرانزلی عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه با مشارکت واحدهای تولیدی و توزیعی در 70 غرفه برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان می‌توانند کالای اساسی مورد نیاز خود به ویژه پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی را با قیمت‌های مناسب تهیه کنند.

خوشدل با بیان اینکه برخی کالاهای پرمصرف نظیر گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، شکر و روغن نیز به میزان کافی در استان ذخیره شده است خاطر نشان کرد: این اقلام در صورت نیاز بازار به دلیل کمبود عرضه و یا افزایش قیمت‌ها در شهرستان توزیع می‌شود.

وی از برگزاری فروش‌های فوق‌العاده و حراج‌های پایان سال به عنوان یکی از برنامه‌های تنظیم بازار شب عید در شهرستان بندر انزلی خبر داد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت انزلی یادآور شد: امسال تعداد 150 واحد عرضه پوشاک، کیف و کفش و نیز چینی و بلورجات و محصولات غذایی برای مشارکت در این فروش‌های فوق‌العاده اعلام آمادگی کردند.

به گفته وی واحدهای فروش فوق‌العاده از 15 اسفند امسال اقدام به عرضه کالا با 15 تا 20 درصد تخفیف نسبت به قیمت‌های مشابه بازار می‌کنند.

خوشدل در بحث نظارت بر بازار یادآور شد: تعداد 30 نفر از بازرسان این اداره و مجمع امور صنفی شهرستان بندرانزلی در نظارت بر توزیع و فروش کالاها در این شهرستان در ایام باقیمانده سال و در چارچوب طرح تشدید بازرسی مشارکت فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: بازرسان با هرگونه تخلف در زمینه عرضه کالا و گرانفروشی، کم‌فروشی و تقلب، احتکار، عدم درج قیمت‌ها و ... به شدت برخورد می‌کنند.

خوشدل یادآور شد: همچنین به منظور ایجاد آرامش پایدار در بازار و کنترل قیمت‌ها در کنار اطمینان از سهولت تامین مایحتاج عمومی مردم و نیز جلوگیری از کمبود عرضه کالا، طرح ویژه نظارتی نوروز در بندر انزلی در دو مرحله از ابتدای اسفند تا 10 اسفند امسال با هدف اطلاع‌رسانی و تبلیغ برنامه‌ها و مرحله دوم از 11 اسفند 90 تا 15 فروردین 91 با هدف تعدیل بازار و نظارت بر روند عرضه و تقاضای کالاها برگزار می‌شود.

وی از شهروندان انزلی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه عرضه محصولات مراتب را به ستاد خبری 124 این شهرستان اعلام کنند.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول