اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

1200 تن پرتقال و سیب به بازار شب عید یاسوج تزریق می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد گفت: 800 تن پرتقال و 400 تن سیب جهت عرضه در شب عید به بازار یاسوج تزریق خواهد شد.

1200 تن پرتقال و سیب به بازار شب عید یاسوج تزریق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار و هدفمند‌سازی یارانه‌های این شهرستان با اشاره به مشکلات و اختلالات و گرانی‌های موجود در بازار به خصوص گرانی کالاهای پر مصرف گفت: متاسفانه گاها افزایش 100 درصدی در قیمت برخی کالاها داشته‌ایم.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان بویراحمد ابراز داشت: بخشی از این افزایش قیمت ناشی از افزایش اعمال شده از سوی مراکز تولیدی خارج از استان است و برخی توسط فروشندگان در بازار اعمال شده است.

الفونه از ادارات مرتبط به خصوص مجمع امور صنفی و سازمان صنعت و معدن و تجارت خواست نظارت بیشتری بر بازار و عرضه کالاها داشته باشند تا مانع خسارت به اقشار آسیب‌پذیر شوند.

وی ایجاد شرایط مناسب در بازار را نتیجه هماهنگی بین دستگاهی دانست و افزود: در آستانه انتخابات عده‌ای معاند با نظام درصدد ایجاد نارضایتی میان مردم هستند و گرانی کالاها می‌تواند زمینه‌ساز فعالیت مخرب این گروه‌ها باشد.

فرماندار شهرستان بویراحمد به ترفندهای گوناگون دشمنان برای ایجاد نارضایتی در بین مردم اشاره کرد و گفت: آن‌ها اکنون بیش از هر چیز معیشت مردم را نشانه گرفته و سعی بر اخلال در نظم و امنیت جامع دارند.

الفونه بیان داشت: مردم نباید نگران خریدهای شب عید خود باشند چرا که تمهیدات لازم برای تنظیم بازار در این روزها اندیشیده شده است.

وی گفت: با تلاش و هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط، 200 غرفه از تاریخ 15 اسفند تا 25 اسفند اقدام به عرضه مستقیم مرغ، روغن، پوشاک، کیف و کفش و آجیل و خشکبار و سایر کالاهای مورد استفاده عید نوروز در یاسوج خواهند کرد.

فرماندار بویراحمد همچنین وعده داد که 800 تن پرتقال و 400 تن سیب درختی جهت عرضه در شب عید به بازار تزریق خواهد شد.

الفونه تاکید کرد: در آستانه خرید پایان سال ضروری است کنترل جدی‌تر توسط بازرسان مجمع امور صنفی و تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط بر قیمت کالاها در بازار صورت گیرد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول