اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان قم عنوان کرد

توزیع بیش از 2 هزار تن میوه برای شب عید در قم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان قم گفت: در روزهای پایانی سال دو هزار و 700 تن میوه شب عید در 50 نقطه سطح شهر به قیمت تعاونی توزیع می‌شود.

توزیع بیش از 2 هزار تن میوه برای شب عید در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یونس عالی‌پور ظهر امروز در حاشیه بازگشایی نمایشگاه بهاره استان قم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مجمع امور صنفی تولیدی، خدماتی و فنی که متولی اتحادیه‌های تولیدی در نمایشگاه‌های بهاره یا عرضه مستقیم کالا است، نسبت به برگزاری نمایشگاه بهاره اقدام کرده است.

وی با اشاره به توسعه نمایشگاه بهاره در سال جاری تصریح کرد: برای جلوگیری از ترافیک سنگین و دسترسی آسان مردم به نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، برنامه‌ای تدوین شد که براساس آن چندین نمایشگاه به عرضه مواد غذایی، خشکبار، کیف، کفش و پوشاک در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم، مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره)، پردیسان و نیروگاه می‌پردازند تا دغدغه مردم در زمینه تهیه اقلام مورد نیاز شب عید برطرف شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اضافه کرد: در این نمایشگاه تعداد 175 غرفه از واحدهای تولیدی و صنفی به ارائه محصولات خود می‌پردازند.

وی با بیان اینکه تمام اجناس ارائه شده در این نمایشگاه‌ها از نظر کمیت و کیفیت کنترل می‌شود، اظهار کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌های اصناف در محل برگزاری نمایشگاه‌ها حاضر هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلف به شدت برخورد می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به توزیع میوه شب عید ادامه داد: دو هزار و 700 تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال خریداری شده که توزیع آن در روزهای پایانی اسفند ماه در 50 مرکز سطح شهر صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول