اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/133

هر کس از ناامیدی حرف بزند، از لشکر شیطان است

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: در این روزها هرکس از یاس و ناامیدی حرف بزند، مطمئن باشید که از لشکر شیطان است و صلاح نظام اسلامی را نمی‏خواهد.

هر کس از ناامیدی حرف بزند، از لشکر شیطان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی عصر امروز در نشستی که با حضور مدیران اجرایی استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در روزهای باقیمانده تا زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید به اصل "امید و امیدواری دادن به مردم" به خوبی توجه داشت.

رهی بیان کرد: در این روزها هر کس از یاس و ناامیدی حرف بزند، مطمئن باشید که از لشکر شیطان است و صلاح نظام اسلامی را نمی‏خواهد.

وی افزود: نور و نورانیت متعلق به پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار (ع) بوده و انقلاب ما نیز به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، انفجار نور بود.

استاندار سمنان گفت: شیطان می‏خواهد همواره تاریکی، یاس، شبهه‏افکنی، گریه و ناامیدی در جامعه اسلامی وجود داشته باشد.

رهی تاکید کرد: جامعه شاداب، بشاش، خندان و خوشحال داشتن خواست اصلی اسلام است و همه اگر پیرو ائمه اطهار (ع) هستیم، باید از این سیره آنها الگوبرداری کنیم.

وی اظهار داشت: البته ناگفته نماند که در جامعه اسلامی حتی گریه ما نیز مهیج و به حرکت درآورنده است و همواره از اشک‏های مومنان برای مقابله با دشمنان اسلام به خوبی بهره برده شده است.

استاندار سمنان ادامه داد: کسانی که در انتخابات به هر دلیلی مردم را به سمت یاس و ناامیدی می‏کشانند، در حقیقت روشنی‏ها را از بین می‏برند و به گسترش تاریکی‏ها دامن می‏زنند.

رهی بیان کرد: نباید اجازه داد تا در روزهای باقیمانده تا زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، چنین وضعی در استان سمنان حاکم شود و به گونه‏ای باید برخورد کنیم تا مردم خود وارد عمل شوند.

وی افزود: نباید در مدت باقیمانده ذهن مردم را خراب کرد و دست زدن به چنین اقدامی نه تنها هنر نیست بلکه چنین اقدامی از هر کسی که سر بزند امری شیطانی است.

استاندار سمنان گفت: امروز جامعه با نشاط، قبراق، پیرو ولی فقیه و حاضر در صحنه ایران اسلامی نباید تکه تکه شده و روحیه خوب آن گرفته شود و به سمت شبهه‏افکنی و ناامیدی پیش برود.

رهی تاکید کرد: هر یک از قوا که تضعیف شود، در حقیقت گویی رهبری تضعیف شده است و همه باید بدانند که اگر پایه‏های نظام شل شود، راس آن نیز که همان ولایت فقیه است دچار مشکل خواهد شد.

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی امروز در صحنه هستند و هرگز نمی‏گذارند و اجازه نمی‏دهند که ولایت فقیه دچار ضعف شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول