اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

12 اسفند اراده ملت ایران به نمایش گذاشته می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: 12 اسفند اراده ملت ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

12 اسفند اراده ملت ایران به نمایش گذاشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی ظهر امروز در جمع مسئولان برگزار کننده انتخابات در این شهرستان اظهار داشت: برگزاری نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با دیگر انتخابات گذشته تفاوت دارد، لذا مردم با حضور پرشور و گسترده خود در این انتخابات بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیمان دوباره خواهند بست.

وی ادامه داد: دشمنان برای رسیدن به اهدافشان از هیچ ترفندی چشم پوشی نمی‌کنند، لذا امروز با هدف قرار دادن انتخابات در نظر دارند این دوره از انتخابات را با خدشه مواجه کنند.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: تحریم و تهدید علیه این نظام هیچ تأثیری در روند برگزاری انتخابات و آرمان‌های ملت ایران نخواهد گذاشت بلکه ما را در رسیدن به پیشرفت و توسعه جدی‌تر و مصمم‌تر خواهد کرد.

حدادی ادامه داد: مردم باید هوشیارانه در این صحنه از انتخابات حضور پیدا کنند و با انتخاب کاندیدای اصلح و کارآمد فردی را وارد مجلس کنند که بتوانند زمینه اعتلای اقتدار ملی را بیش از پیش فراهم کند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود از فراهم شدن تمامی تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده در این شهرستان خبر داد و گفت: برای برگزاری این انتخابات در این شهرستان 5500 نفر آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند. در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده 250 صندوق اخذ رای مردم در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ پیش‌بینی شده است.

حدادی با اشاره به این که از تعداد 250 صندوق اخذ رأی 60 صندوق سیار است خاطرنشان کرد: همچنین از مجموع ذکر شده تعداد صندوق‌های اخذ رای، 123 صندوق به ساوجبلاغ، 82 صندوق به شهرستان نظرآباد و مابقی به طالقان اختصاص دارد.

به گفته وی اکثر صندوق‌های اخذ رأی سیار به لحاظ پراکندگی به شهرستان طالقان اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با تأکید بر این که مردم در 12 اسفند ماه با حضور خود در پای صندوق‌های رأی مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان بزنند تصریح کرد: هر چه این حضور پررنگ‌تر باشد دشمن بیشتر عقب نشینی کرده و در جهان رسوا خواهد شد.

حدادی اعلام کرد: همان طور که ملت ایران در تمام برهه‌های حساس،‌ حماسه‌هایی بزرگ و ماندگار را خلق کردند در روز 12 اسفند نیز باید با حضور میلیونی خود بار دیگر به جهانیان اثبات خواهند کرد که ولایتمداری را سرلوحه کار خود قرار داده و هرگز دست از حمایت کشور و ولایت برنخواهند داشت.

نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی 12 اسفند ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول