اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرمشهر:

12 اسفند روز تحقق آرمان‌های ایرانیان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار خرمشهر گفت: 12 اسفند روز رسیدن به آرمان‌های مردم ایران اسلامی است.

12 اسفند روز تحقق آرمان‌های ایرانیان است

هوشنگ محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با بیان اینکه ملت ایران بهای توسعه و آزادی و استقلال خود را با خون شهیدان این مرز و بوم پرداخته‌است اظهار کرد: مردم ایران اسلامی انتخابات را نیز همچون پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای و حماسه‌های 9 دی و 22 بهمن با موفقیت به پایان خواهند رساند و 12 اسفند که روز آرمان‌های مردم ایران است را به حماسه‌ای دیگر در تاریخ ایران اسلامی تبدیل خواهند کرد.

وی افزود: با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات بحث و گمانه‌زنی درباره چگونگی برگزاری انتخابات و اینکه چه کسانی پیروز میدان خواهند بود وجود دارد اما کاملا روشن است که مشارکت پرشور در انتخابات مجلس نهم برای ما جنبه استراتژیک دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار خرمشهر با اشاره به اینکه نکته اصلی در انتخابات حضور حداکثری مردم است خاطرنشان کرد: 22بهمن امسال که صحنه حضور پر شکوه مردم بود درس عبرتی برای دشمنان ما بود و انتخابات آینده نیز همچون 22بهمن زنگ هشداری برای آنان خواهد بود.

محمدپور با اشاره به مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: یکی از نشانه‌های بارز این مشروعیت مشارکت پرشکوه مردم در دوره‌های پیشین انتخابات است که علاوه بر جنبه مشروعیت بر مقبولیت نظام نیز می‌افزاید.

وی ادامه داد: حضور پر شور در انتخابات مهر تأیید مردم بر نظام اسلامی است و اعلام اینکه ملت ما پای مصالح و آرمان‌های نظام ایستاده‌اند که این برای دشمنان این پیام روشن را دارد که مردم هرگز از نظام اسلامی دلسرد نشده و نمی‌شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار خرمشهر اظهار کرد: از طرف دیگر کاندیداها و و جناح‌های سیاسی نیز باید به هوش باشند و در این عرصه خطیر مسئولیت خود را به خوبی ادا کرده و بکوشند که از تقابل، ‌رودررویی،‌ کشمکش و تخریب دوری کنند.

محمدپور در پایان با بیان اینکه دشمن هر فرصتی را برای ضربه زدن به نظام مغتنم می‌شمارد گفت: دشمنان ما بیکار نمی‌نشینند و ما باید بیدار و هوشیار باشیم و با کم کردن جناح‌بندی‌ها اجازه ندهیم کمترین تنشی در کشور ایجاد شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول