اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بروجن:

مردم 12 اسفندماه حماسه‌ای دشمن شکن‌ خلق خواهند کرد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بروجن گفت: به مدد الهی ملت ایران به فرمان ولایت امر خود، در این انتخابات حماسه‌ای دشمن شکن‌تر از همیشه خلق خواهد کرد.

مردم 12 اسفندماه حماسه‌ای دشمن شکن‌ خلق خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن مردانی بعدازظهر امروز در نشست فرهنگی دانشجویان بسیجی این شهرستان، اظهار داشت: مردم پایه و اساس نظام را تشکیل می‌دهند و به همین دلیل امام راحل(ره) میزان را رأی ملت اعلام فرمودند.

وی در این مراسم  به تبیین اهمیت حضور موثر دانشجویان در انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: رسانه‌‎های غربی تمام تلاش خود را برای کم رنگ کردن حضور مردم و دلسرد کردن آنان از مشارکت در انتخابات بکار گرفته‎اند؛ اما با هوشیاری مردم این کوشش آنان نتیجه عکس خواهد داد.

مردانی با تشریح نحوه رأی‌گیری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: انتخابات حوزه شهرستان بروجن به صورت الکترونیکی برگزار می‎شود.

معاون فرماندار شهرستان بروجن با تبیین ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: تشویق همگان به حضور در پای صندوق‌های رأی از رسالت‌های دلسوزان نظام و انقلاب است.

وی تأکید کرد: مشارکت حداکثری و حضور بانشاط مردم در پای صندوق‌های رأی از خواسته‌های مقام معظم رهبری از تمامی دلسوزان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مردانی با بیان اینکه مردم در انتخابات دشمن شکن مجلس نهم حماسه می‌آفرینند، گفت: به مدد الهی ملت ایران به فرمان ولایت امر خود، در این انتخابات حماسه‌ای دشمن شکن‌تر از همیشه خلق خواهد کرد.

وی در ادامه از مجلس با عنوان مهم‌ترین رکن تصمیم‌گیری در کشور یاد کرد و اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران اعمال قوه مقننه از طریق مجلس شورای اسلامی است که از نمایندگان منتخب مردم تشکیل می‌شود و مصوبات آن پس از طی مراحلی برای اجرا به قوه مجریه و قضائیه ابلاغ می‌گردد.

معاون فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه مجلس در رأس همه امور است، افزود: مصوبات مجلس شورای اسلامی منشا همه قوانین و مقررات کشور است و تصمیماتی که در این مجلس گرفته می‌شود مستقیما در همه لایه‌های اجتماعی و در خصوصی‌ترین عرصه‌های زندگی مردم نقش‌آفرینی می‌کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول