اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تاکید شد

12 اسفند روز سر دادن سرود آزادگی در ایران

خبرگزاری فارس: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای 12 اسفند را روز سر دادن سرود ایمان و آزادگی و مبارزه با نا‌پاکی و نا‌راستی اعلام کرد.

12 اسفند روز سر دادن سرود آزادگی در ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بیانیه که دقایقی پیش منتشر شد آمده است: انتخابات در کشور اسلامی ما منشأ خیرات و برکاتی است که خداوند بر ما ارزانی داشته پس با اتکال به حبل متین ولایت و ولایت‌مداری تلاش کنید در این شرایط حساس و منطقه‌ای با قلبی آکنده از ایمان و یقین به پیشرفت ایرانی ـ اسلامی بیندیشید و با انتخاب شایسته‌ترین فرزندان ایران زمین مجلسی کارآمد و توانا بسازید تا آنان نیز با اندیشه‌های ناب اسلام محمدی (ص) بتوانند در خدمت و خدمتگزاری به جهانیان و ملت بزرگ ایران، ایرانی مسلمان را با الگوی نوین خود در اداره و تدبیر امور کشور جاودانه سازیم.

این بیانیه اذعان دارد: امروز کشور ما دارای دوستان و دشمنانی است شرایط موجود جهانی و اوضاع حاکم بر منطقه نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی اکنون در گامی بسیار بلند الگوی انتظام امور در اداره کشورها قرار گرفته و بینش اسلامی اکنون در آغاز سی و چهارمین سال میلاد مبارک انقلاب اسلامی مبدل به الگویی مردم سالار و با اتکال به دین خدا شده است.

این بیانیه می‌افزاید: تلاش کنیم تا دشمنان ما کوله‌بار ستیز و دشمنی با اندیشه‌های انقلابی و مقدس اسلامی ما را وا‌نهاده و از همه سرزمین‌های الهی به گورستان تاریخ سپرده شوند و دوستان ما همچنان با اتکال به حبل متین ولایت و ولایت مطلقه فقیه بتوانند سرود ایمان و آزادگی را سر دهند وبا هرگونه نا‌پاکی و نا‌راستی مبارزه‌ای بی‌امان را سامان دهند و به فضل الهی چون همیشه سرافراز گردند.

در این بیانیه تصریح شده است: ملت بزرگ ایران، ما اعضای انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل با درک واقعیت‌های جهانی و با استعانت از خدای متعال در پی آنیم که شما را بی‌هیچ چشم‌ داشتی یاری کنیم تا در انتخابات پیش روی باز هم دشمنانمان را خوار و دوستانمان را در تمامی عرصه‌ها شادمان سازید و بدانید که ما شور‌آفرینان خرد‌ورزیم و همگام با شما تمرین عدالت، پیشرفت و معنویت را پیشه ساخته‌ایم و با یاری به شما انتظار داریم مجلسی ولایت‌مدار، اندیشمند، برنامه‌ریز، خلاق و توانا برای حل مشکلات عالم تشکیل دهیم.

در پایان این عنوان شده است: 12 اسفند همه ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رای امید و نشاط را به فرزندان خود هدیه می‌دهند و فرزندان آنان نیز با اتکال به خداوند حافظان صدیق این امانت خواهند بود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول