اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

هجمه‏های سنگین دشمن در 12 اسفند خنثی‏ می‏شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: هجمه‏های سنگین دشمن در روز 12 اسفند و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خنثی‏ می‏شود.

هجمه‏های سنگین دشمن در 12 اسفند خنثی‏ می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در نشست جامعه مهندسان شهرستان دماوند اظهار کرد: ایران اسلامی با وجود جوانان فعال و همیشه در صحنه خود به سوی پیشرفت و بالندگی در حرکت است.

وی به اهمیت علم و دانش در کشور اشاره کرد و افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، علم و دانش‏اندوزی در بین مردم به ویژه نسل جوان بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و به یک فرهنگ تبدیل شد.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: در عرصه علمی امروز ما به یک قدرت منطقه‏ای تبدیل شده‏ایم و از برنامه چشم‏انداز 20 ساله پیشی گرفته‏ایم.

وی با بیان اینکه امروز بعد از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب شاهد رشد و بالندگی کشور در عرصه‏های مختلفی علمی هستیم، خاطرنشان کرد: اگرچه نظام استکباری در تلاش است تا ما را از دستیابی به دانش، توسعه و پیشرفت باز دارد؛ اما شاهدیم با تلاش و مجاهدت جوانان این مرز و بوم بسیاری از علوم جایگاه مطلوبی در جهان داریم.

فرماندار شهرستان دماوند در ادامه یاد و خاطره شهدای اسلام، انقلاب و به ویژه دانشمندان شهید هسته‏ای را گرامی داشت و به نقش مهندسان به‌عنوان قشر نخبه و فعال در عرصه‏های علمی در حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

وی ادامه داد: تلاش‏های دشمن در راستای مایوس کردن مردم ایران اسلامی با ایجاد هجمه‏های سنگین و سناریوهای مختلف برای مقابله با حضور حداکثری در انتخابات است.

قاسمی‏فرزاد یادآور شد: با تاییدات خداوند متعال، ملت ایران در 12 اسفند حماسه‏ای را رقم خواهند زد و برگ زرین دیگری را در صفحات تاریخ ثبت خواهند کرد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول