اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد کاشان:

جامعه رسانه‌ای برای خلق حماسه "12 اسفند" تلاش کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی کاشان خواست جامعه رسانه‌ای با حضور فعال خود در جهت پرشورتر برگزار شدن انتخابات و خلق حماسه 12 اسفند تمام تلاش خود را چون گذشته معطوف کند.

جامعه رسانه‌ای برای خلق حماسه "12 اسفند" تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد مهدی صباغی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه خبرنگاران یکی از فعالان حوزه انتخابات هستند و اطلاع‌رسانی فعال آنان در انتخابات موجب حضور پرشورتر ملت ایران می‌شود و با نظر به اینکه نگاه‌های خصمانه استکبار و دلسوزانه دوستان انقلاب اسلامی به این آزمون بزرگ دوخته شده، بنابراین مسئولیت و وظیفه جامعه رسانه‌ای کشور در این برهه در امر اطلاع رسانی بسیار مهم‌تر و حساس‌تر به نظر می‌رسد.

وی با بیان اینکه آینده شهر به انتخاب نماینده‌ای اصلح، آگاه، ‌متعهد، در راستای نظام و تابع ولایت مطلقه فقیه ارتباط نزدیکی دارد عنوان کرد: خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای می‌توانند با ایفای نقش  مؤثر خود و حضور فعال در انتخابات در پرشورتر برگزار شدن و حضور همگانی در انتخابات مثمرثمر باشند.

رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان کاشان با اشاره به نقش رسانه در فرهنگ‌ تصریح کرد: رسانه‌ها علاوه بر نقش فرهنگ‌سازی از قابلیت تغییر فرهنگ نیز برخوردار بوده و حتی در سطح کلان‌تر قادر به تغییر تمدن‌ها نیز هستند.

صباغی انتخابات مجلس نهم را یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران قلمداد کرد و گفت: پس از فتنه 88 که برای ریشه‌کن کردن  انقلاب یک سری ارزش‌ها را زیر سئوال بردند حساسیت ویژه‌ای در انتخابات آتی وجود دارد که باید نسبت به آن دقت کرد.

وی همچنین به رویکرد دستگاه‌های تبلیغاتی استکبار برای حضور کمرنگ ملت ایران در انتخابات اذعان داشت: ملت ایران روز جمعه با حضور همگانی خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان اسلام و نظام بدهند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول