اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 235

ردایی: چالوسی‌ها 12 اسفند افتخاری دیگر را رقم می‌زنند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی چالوس گفت: مردم ولایتمدار چالوس با حضور گسترده و پرشور خود در پای صندوق‌های رای، افتخاری دیگر را رقم می‌زنند.

ردایی: چالوسی‌ها 12 اسفند افتخاری دیگر را رقم می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی ردایی صبح امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: تمام مقدمات برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان و به ویژه در روستاهای بخش مرکزی چالوس فراهم است.

وی عنوان کرد: شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران برای برگزاری انتخابات باشکوه و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اهتمام ویژه‌ای دارند.

ردایی ادامه داد: انتخابات یک سرمایه بزرگی است و مردم با مشارکت خود در انتخابات و انتخاب یک فرد اصلح می‌توانند سود و بهره خوبی ببرند.

این مسئول گفت: اتحاد، انسجام و مشارکت حداکثری مردم در روز انتخابات بهترین پاسخ به توطئه دشمنان است.

بخشدار مرکزی چالوس ابراز داشت: اهالی روستاهای بخش مرکزی چالوس بارها با حضور گسترده خود وفاداریشان به انقلاب، امام و رهبری را نشان دادند و قطعا در روز 12 اسفند نیز برگ زرین دیگری را در تاریخ این شهرستان رقم خواهند زد.

ردایی تاکید کرد: چالوس که به فرموده مقام معظم رهبری قدمگاه 21 هزار شهید گیلان و مازندران است در روز 12 اسفند با حضور حداکثری خود بار دیگر نشان می‌دهد که در دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی مردم این شهرستان همیشه آماده هستند.

وی با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی از جامعه باید محور فعالیت‌های نمایندگان مجلس در حوزه تصویب، اجرا و نظارت بر اجرای قانون باشد، اضافه کرد: اسلامی و مردمی بودن از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود و نظام جمهوری اسلامی ایران با اتکای به این ویژگی‌ها در تمام عرصه‌ها موفق شده است.

ردایی اذعان داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نموداری از اتحاد، انسجام و یکپارچگی ملت در تمام صحنه‌ها است و ایرانیان باید با اقتدار بیشتری در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول