اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 176

صابری: نامزدهای انتخاباتی باید انتقادپذیر هم باشند

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان گفت: نامزدهای انتخاباتی باید انتقادپذیر هم باشند.

صابری: نامزدهای انتخاباتی باید انتقادپذیر هم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا صابری عصر امروز در جمع مردم شهرستان رامیان اظهار داشت: همه نامزدهای انتخاباتی که برای حضور در مجلس شورای اسلامی وارد صحنه انتخابات شده‎اند خدمت به مردم و رسیدگی به اقشار مختلف مردمی به خصوص قشر مستضعف را اصلی‎ترین هدف خود برای حضور در انتخابات عنوان می‎کنند، اگر اینچنین است باید روحیه انتقادپذیری داشته باشیم و جوابگوی سوالات و مشکلات مردمی که خدمت به آنها بهانه آمدن ماست را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مردم به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب و این نظام و عاملان اصلی راهیابی نمایندگان به مجلس حق دارند عملکرد خوب و بد یک نماینده را نقد کنند و از او درباره عملکرد چهار ساله‎اش در خانه ملت توضیح بخواهند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه آزادشهر، رامیان ادامه داد: اگر قرار باشد هر چهار سال یک نفر بیاید و با بازی با افکار و احساسات مردم که به گواهی تاریخ از بهترین و پاک‎ترین مردم روی زمین هستند راهی مجلس شود و بدون در نظر گرفتن خواسته‎های به‌حق و منطقی مردم حوزه انتخابی برای عده‎ای محدود کار کند و نسبت به مشکلات بزرگ‎تر که قشر بیشتری را دربر می‎گیرد بی‎تفاوت باشد مردم را نسبت به طرح و برنامه‎های جامع، بی‎عیب و نقص و مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران بی‎اعتماد می‎کند و ناخواسته و ناآگاهانه آب به آسیاب دشمن می‎ریزد.

صابری با اشاره به بخشی از فعالیت‎های صورت گرفته نمایندگان حوزه انتخابی در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: ما اعتقاد داریم توانمندی‎های یک نماینده مجلس بسیار زیاد است و با توجه به قابلیت‎های موجود در منطقه، توانمندی‎های فرزندان مان در مسیری درست به کار گرفته شود تا علاوه بر درخشش در سطح ملی و بین‎المللی بستری مناسب را برای ساختن و داشتن منطقه آباد فراهم کند.

وی اضافه کرد: حضور هشت نماینده در حوزه انتخابی باعث ایجاد شور و شعفی بسیار در بین مردم شده و ان‌شاءالله با یک حضور حداکثری و انتخابی شایسته که شاخصه‎های مورد نظر دین اسلام، مقام معظم رهبری و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در آن لحاظ شده باشد پایان خوبی داشته باشد و رضایت مردم و خداوند را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول