اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

باید نسبت به حقوق مردمی انتخابات هشیارانه عمل کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر گفت: باید نسبت به حقوق و آرای مردمی در انتخابات بسیار آگاهانه و هشیارانه عمل کنیم.

باید نسبت به حقوق مردمی انتخابات هشیارانه عمل کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر همایش توجیهی نمایندگان بخشدار و اعضای شعب اخذ رای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسجد امام حسن عسگری (ع) کجور برگزار شد.

 

* انتخابات به دست مردم برگزار می‌شود

محمدعلی قمی فرماندار نوشهر بعدازظهر امروز در این همایش گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری دشمنان انقلاب اسلامی با فتنه‌گری کشور را به مدت هشت ماه درگیر مسائل فتنه‌ها کردند و سعی در تخریب و ضربه‌زدن به انقلاب ما را داشتند اما فرمایشات گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی فتنه دشمنان ایران اسلامی را خنثی کرد.

وی افزود: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است چرا که با توجه به بیداری اسلامی در منطقه می‌تواند پیام زیادی داشته باشد و از همین روی باید دست به دست هم دهیم و روز 12 اسفند با حضور پررنگ در این انتخابات حماسه بزرگی را در کجور رقم بزنیم.

فرماندار نوشهر گفت: مجریان انتخابات و برگزارکننده این انتخابات اعم از اجرایی، نظارت و بازرسی و ... همه از متن مردم هستند و به این ترتیب این انتخابات به دست خود مردم برگزار می‌شود.

وی به اهمیت امانت‌داری در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: باید نسبت به حقوق و آرای مردمی در انتخابات بسیار آگاهانه و هشیارانه عمل کنیم و امانتدار آن باشیم و نقش خود را به ‌عنوان یک امانت‌دار خوب در جمهوری اسلامی ایران ایفا کنیم.

قمی تصریح کرد: اجرای عدالت برای همه کاندیداها یکسان است و باید آن را رعایت کرد و در روز برگزاری انتخابات باید بر اساس قانون عمل کنیم و فقط خدا را در نظر بگیریم چرا که صیانت از تک تک آرای مردم وظیفه شرعی و قانونی و اخلاقی همه ماست.

* شرایط برای برگزاری انتخابات در کجور بسیار مطلوب است

سید نادر موسوی‌زاده بخشدار کجور نیز در این همایش گفت: بابت برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کجور هیچگونه نگرانی وجود ندارد و همه شرایط‌های لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و مردمی در کجور فراهم است.

وی به اهمیت این انتخابات در سرنوشت کشور اشاره کرد و افزود: بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 فتنه‌گران سه پروژه تحریم انتخابات، کمرنگ جلوه دادن حضور مردم و بحث تقلب و خیانت در آرا را مطرح کردند و سعی داشتند تا فضای ایران اسلامی را متشنج کنند.

وی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در اجرای پروژه‌های خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکست خوردند و گروه‌های سیاسی با ثبت نام در انتخابات و نیز حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان ایران و اسلام زدند.

موسوی‌زاده با بیان اینکه باید در حفظ و صیانت از آرای مردمی در کجور نهایت دقت صورت گیرد، اظهار داشت: در انتخابات باید کاملا جدی باشیم و برابر قانون حرکت کنیم و امانت‌دار خوبی برای آرای مردمی باشیم چراکه امانت‌داری باعث جلب اعتماد بیشتر مردم می‌شود.

وی گفت: دشمن مترصد پیدا کردن نقطه ضعف است تا جو را بر هم بزند و بنابراین باید بیش از پیش هشیار باشیم و آگاه باشیم که در معرض دید همگان قرار داریم.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول