اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر:

برنامه‌ریزی صحیح عامل موفقیت دانش‌آموزان در کنکور است

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر برنامه‌ریزی صحیح و دقیق را عامل موفقیت دانش‌آموزان در کنکور سراسری برشمرد.

برنامه‌ریزی صحیح عامل موفقیت دانش‌آموزان در کنکور است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی کولیوند بعد از ظهر امروز در همایش شیوه‌های موفقیت در کنکور در جمع دانش‌آموزان سوم دبیرستان و پیش‌دانشگاهی زیر پوشش این نهاد در ملایر با بیان اینکه هدف کمیته امداد فراهم‌سازی زمینه‌های رفاهی و بهره‌گیری محرومان از امکانات است، اظهار کرد: در این راستا به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد توجه ویژه‌ای شده و تاکنون نیز شاهد موفقیت‌های چشمگیری در زمینه‌های علمی، فرهنگی و هنری دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد در ملایر بوده‌ایم.

وی از پذیرفته شدن تعداد زیادی از دانش‌آموزان در دانشگاه‌های مختلف کشور در سال‌های گذشته در کنکور سراسری خبر داد و افزود: کمیته امداد ملایر در راستای موفقیت بیشتر دانش‌آموزان در آزمون سراسری اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی، درسی و توزیع جزوات و کتب کمک آموزشی و تست‌های کنکوری کرده است و با بهره‌گیری از حضور اساتید برجسته و  متبحر در موفقیت هر چه بیشتر دانش‌آموزان تلاش داشته است. 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر در تأکید به دانش‌آموزان کنکوری تصریح کرد: سخت‌کوشی در امر تحصیل و برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از وقت به نحو مناسب در موفقیت شما بسیار مؤثر است.

وی گفت: واحد فرهنگی کمیته امداد در راستای موفقیت دانش‌آموزان به آنها کمک مالی پرداخت می‌کند همچنین به دانشجویان نیز در امر تحصیل کمک هزینه تحصیلی ارائه می‌شود.

این همایش با حضور 150 دانش‌آموز دختر و پسر سال سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی با بهره‌گیری از شیوه‌های موفقیت در کنکور تشکیل شد.

در پایان این همایش کمک هزینه مالی و تحصیلی به دانش‌آموزان شرکت کننده از سوی کمیته امداد ملایر پرداخت شد.         

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول