اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

دانش‌آموزان برای بالندگی به مجلسی قوی نیازمند هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: دانش‌آموزان برای رشد، تعالی و بالندگی خود در آینده نیازمند مجلس قوی هستند و این امر با حضور در انتخابات محقق می‌شود.

دانش‌آموزان برای بالندگی به مجلسی قوی نیازمند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدحسین امین‌جعفری پیش از ظهر امروز در گردهمایی دانش‌آموزان رای اولی در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی تنها کشوری است که در دنیا نظام مردم‌سالاری دینی را محقق کرده و حضور اقشار مختلف مردم را در صحنه‌ها و میادین مختلف شاهد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی، حکومت اسلامی به روش انتخاباتی را به ما آموخت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: دانش‌آموزان برای رشد، تعالی و بالندگی خود در آینده نیاز به مجلسی قوی دارند و این امر زمانی تحقق پیدا می‌کند که خود در این انتخابات سرنوشت‌ساز شرکت کنند.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری گفت: مردم سالاری دینی با حرف محقق نمی‌شود، بلکه با شرکت، حضور و اراده مردم و ارتباط فکری، عقلانی و عاطفی مردم با تحولات کشور محقق می‌شود و این امر جز با انتخابات صحیح و همگانی و مشارکت صحیح مردم ممکن نیست.

امین جعفری یادآور شد: شما در طول سی و اندی سال پس از پیروزی انقلاب از نهیب ابرقدرت‌ها نترسیده‌اید و این امر که ابرقدرت‌ها غیر از نهیب توانسته‌اند ضربه اساسی به شما بزنند و اینکه جوانان کشور در ورود به میدان‌های گوناگون این شجاعت و اخلاص را نشان می‌دهند ناشی از مردم‌سالاری دینی است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در زمینه برگزاری انتخابات از سوی آموزش و پرورش در راستای افزایش میزان مشارکت مردم گفت: گردهمایی بسیجیان فرهنگی، مدیران و معاونان پرورشی از جمله اقدامات صورت گرفته در زمینه برگزاری انتخابات است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با تاکید بر دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات بیان داشت: مسئله نخست مشارکت مردم در انتخابات است و در این زمینه هر اندازه می‌توانید آنان را به شرکت در انتخابات دعوت کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم هماهنگی با مدیران مدارس برای برگزاری مانور انتخابات، حضور هزار نفر به عنوان ناظر در پای صندوق‌های رای و توزیع کتاب‌هایی با عنوان «حضور» را از دیگر اقدامات صورت گرفته در ادارات آموزش و پرورش ذکر کرد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول