اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بنیاد علوی خبر داد

توزیع هدایای رهبری میان دانش‌آموزان روستایی در کرمان

خبرگزاری فارس: نماینده بنیاد علوی گفت: هدایایی که اهدای آن به نماینده بنیاد علوی و هیئت همراه واگذار شده، شامل دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و ابتدایی روستایی در شهرستان‌های استان کرمان است.

توزیع هدایای رهبری میان دانش‌آموزان روستایی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان مهدی نجارنژاد پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیم هدایای مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان جیرفت اظهار داشت: یاد و خاطره این دانش‌آموزان همواره در یاد و خاطر مقام معظم رهبری نقش بسته است و آنها را مورد عنایت ویژه قرار داده‌اند.

وی افزود: در فصل‌های مختلف سال هدایای مختلفی از طرف دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور تقدیم می‌شود.

نجارنژاد تصریح کرد: هدایایی که اهدای آن به نماینده بنیاد علوی و هیئت همراه به نمایندگی از طرف مدیرعامل بنیاد واگذار شده، شامل دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و ابتدایی روستایی است.

وی خاطر نشان کرد: این هدایا شامل 6 هزار و 580 دست مانتو شلوار و کفش دخترانه و 6 هزار و 996 دست پیراهن، شلوار و کفش پسرانه است و جمعا 13 هزار و 576 دانش‌آموز از این هدایا بهره‌مند می‌شوند.

نماینده بنیاد علوی گفت: در شهرستان‌های عنبرآباد، کرمان و کهنوج نیز 18 هزار  و  85 نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی از این هدایا بهره‌مند می‌شوند.

نجارنژاد افزود: این هدایا تحفه متبرکی از سوی رهبر  معظم انقلاب به فرزندان این آب و خاک در  سراسر نقاط میهن اسلامی است.

وی اذعان داشت: یقین دارم که دانش‌آموزان حق‌شناس تکلیف خود می‌دانند که با سپاس از این توجه با تلاش خود به کسب علم بپردازند تا نخبگانی برای آینده ایران اسلامی باشند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول