اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش وپرورش زابل:

دانش‌آموزان زابل در مسابقات ورزشی خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش‌و پرورش زابل گفت: دانش‌آموزان زابل از استعدادهای خوبی برخوردار هستند به طوری که توانسته‌اند در مسابقات ورزشی خوش بدرخشند.

دانش‌آموزان زابل در مسابقات ورزشی خوش درخشیدند

غلامرسول محمودی امروز در گفتگو اختصاصی با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: نیمی از رتبه‌های اول مسابقات ورزشی دانش‌آموزی استان سیستان‌ و بلوچستان توسط دانش‌آموزان شهرستان زابل کسب شده است.

وی افزود: از 15 رشته برگزار شده در مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر استان سیستان‌وبلوچستان، دانش آموزان شهرستان زابل هفت مقام اولی،دو مقام دومی و یک مقام سومی کسب کرده‌اند.

محمودی با اشاره به اینکه این مسابقات در بخش دختران نیز در حال برگزاری است افزود: قهرمانی در رشته‌های والیبال، فوتسال، شطرنج و پینگ‌پنگ مقطع راهنمایی و مسابقات فوتسال، پینگ‌پنگ و کاراته در مقطع متوسطه حاصل تلاش دست اندرکاران ورزش دانش‌آموزی این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد:در رشته‌های والیبال و شطرنج در مقطع متوسطه رتبه دوم استانی و در رشته کاراته مقطع راهنمایی رتبه سوم استانی توسط دانش آموزان این شهرستان کسب شده است.

محمودی اهمیت مسابقات ورزشی دانش آموزان را در جامعه مورد تاکید قرار داد و افزود: این مسابقات در بخش پسران بهمن ماه در زاهدان برگزار شده و مسابقات دانش‌آموزی دختران نیز هم اکنون در حال برگزاری است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول