اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد کردستان خواستار شد

توجه به حفظ کرامت دانش‌آموزان نیازمند در مدارس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی کمیته امام خمینی (ره) کردستان توجه به حفظ کرامت دانش‌آموزان نیازمند توسط مسئولان مدارس به ویژه در بحث توزیع کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری را ضروری دانست.

توجه به حفظ کرامت دانش‌آموزان نیازمند در مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا طاهری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری در سنندج اطلاع‌رسانی دقیق و دعوت از والدین دانش‌آموزان چند روز قبل از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس را ضروری خواند و افزود: نصب پوستر، بنرهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی کامل در مورد اهداف و تاثیرات برگزاری جشن‌های نیکوکاری را حداقل یک هفته قبل از برگزاری این جشن به ویژه در سطح مدارس ضروری دانست.

رئیس اداره فرهنگی کمیته امام خمینی (ره) کردستان تصریح کرد: نظارت بر عملکرد زیر مجموعه‌ها در اجرای کامل برنامه‌های ابلاغی جشن نیکوکاری نیز می‌تواند در برگزاری هرچه غنی‌تر این جشن ملی نقش خوبی داشته باشد.

طاهری اضافه کرد: برگزاری جلسات توجیهی با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج و مدیران مدارس می‌تواند در فرایند کمی و کیفی جشن نقش بسزایی داشته باشد.

وی خواستار برگزاری برنامه‌های فرهنگی با محوریت جشن نیکوکاری در فرصت زمانی باقی‌مانده تا جشن نیکوکاری به ویژه در سطح مدارس شد و گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی با محوریت ترویج احسان و نیکوکاری قطعا موجب تشویق و ترغیب مردم به مشارکت در این برنامه‌ها می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی کمیته امام خمینی (ره) کردستان خواستار توزیع به موقع کمک‌های جمع‌آوری شده در بین نیازمندان شد و افزود: شمارش به موقع وجوه نقدی جمع‌آوری شده و واریز آن به حساب کمیته امداد باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت بگیرد.

طاهری تاکید کرد: باید کمک‌های نقدی و غیرنقدی جشن نیکوکاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیازمندان اهدا شود تا بتواند گره‌ای از مشکلات آنان را باز کند.

رئیس اداره فرهنگی کمیته امام خمینی (ره) کردستان افزود: مدیران مدارس و مسئولان ذیربط به منظور رساندن کمک‌های خیرین به نیازمندان واقعی می‌توانند به بانک اطلاعات ایتام کمیته امداد استان مراجعه کنند.

طاهری استفاده از ظرفیت هنرمندان سرشناس استان در جشن نیکوکاری را نیز خواستار شد و گفت: حضور هنرمندان به ویژه در پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در میادین عمومی موجب تشویق و ترغیب بیشتر مردم برای مشارکت هرچه گسترده‌تر در جشن نیکوکاری می‌شود.

وی در پایان خواستار برگزاری جنگ نیکوکاری در مرکز استان و برخی از شهرستان‌های دیگر شد و افزود: برگزاری این جنگ به منظور کمک به نیازمندان می‌تواند موجب تشویق بیش از پیش مردم به مشارکت در جشن نیکوکاری می‌شود.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول