اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 200

شجاعی: تخریب رقیب‌های انتخاباتی با مبانی اصولگرایی هم‌خوانی ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: تخریب رقبای انتخاباتی از جهت اخلاق اسلامی و اصولگرایی با مبانی اصولگرایی هم‌خوانی ندارد.

شجاعی: تخریب رقیب‌های انتخاباتی با مبانی اصولگرایی هم‌خوانی ندارد

سید رمضان شجاعی کیاسری امروز در حاشیه نطق انتخاباتی‌‌‌اش در مسجد جامع ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره تخریب کاندیداها اظهار داشت: کسانی که ادعای مسلمان بودن و ادعای اصولگرایی دارند باید از این کار پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبری هم فرموده‌اند کاندیداها در اثبات توانمندی خود فعالیت کنند، ادامه داد: تخریب رقبای انتخاباتی از جهت اخلاق اسلامی و اصولگرایی با مبانی اصولگرایی همخوانی ندارد.

شجاعی با بیان اینکه این موضوع بر خلاف فرامین مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: اگر خودمان را تابع و مطیع رهبری می‌دانیم باید با تبعیت از ایشان از بداخلاقی سیاسی دست برداریم چراکه این بداخلاقی‌ها، فضای سیاسی و فضای انتخاباتی را دستخوش ناملایمات کرده و ممکن است مردم را در انتخاب فرد اصلح به اشتباه بیندازد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تخریب رقبای انتخاباتی نقش منفی در انتخاب مردم خواهد داشت، گفت: همه باید کمک کنیم تا فضا آرام باشد و مردم به درستی انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه اصولگرایی مبانی دارد که باید به آن احترام بگذاریم، خاطرنشان کرد: همه باید تابع قانون باشند و بتوانیم واقعیت‌هایی که در پس پرده انتخابات وجود دارد به مردم بشناسانیم.

شجاعی درباره استفاده از نام شخصیت‌های مطرح در کشور توسط برخی کاندیداها اظهار داشت: کاندیداها نباید از شخصیت افراد بزرگ خرج کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول