اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جبهه متحد اصولگرایی:

هدف جبهه اصولگرایی شایسته‌سالاری است

خبرگزاری فارس: نماینده جبهه متحد اصولگرایی گفت: اهداف جبهه اصولگرایی براساس منشور شایسته‌سالاری است.‌

هدف جبهه اصولگرایی شایسته‌سالاری است

حسین پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه شایسته‌سالاری خارج از جنا‌ح‌گرایی، قبیله‌گرایی و فامیل‌بازی است،‌ اظهار داشت: جبهه اصولگرایان به شدت با این مسایل مخالف بوده و معیار آنها براساس ارزش‌ها، تشخیص‌ها، دانش، تجربه و کاردانی است.

وی افزود: مدیریت جامعه باید براساس اصولگرایی و شایسته‌سالاری جلو رود.

پناهی در ادامه با بیان اینکه نظارت عمومی یکی دیگر از اهداف اصولگرایان است، تصریح کرد: در جامعه باید به نظارت عمومی و خواست مردم مورد توجه قرار گیرد زیرا مردم بهترین ناظران به فعالیت مسئولان هستند و همیشه با نمایندگان و مسئولان ارتباط دارند.

وی گفت: تعمیم نظارت عمومی برای کل جامعه و بسترسازی برای فرهنگ پرسش و پاسخ حرکت کردن در مسیر صحیح و عمل به آموزه‌های قرآنی و دینی بوده و مبتنی بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که در جامعه یک واجب تلقی می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

پناهی در ادامه تاکید کرد: عدالت‌خواهی، توجه به فرهنگ و دانش در جامعه و پذیرش عقلانیت فردی و اجتماعی، تولی و تبری از سایر اهداف دیگر جبهه متحد اصولگرایی است یعنی شناختن دوستان و دشمنان برای مسئولان ضروری است.‌

وی با بیان اینکه با تقویت روحیه انتقادپذیری می‌توان مشکلات جامعه را حل و فصل کرد گفت: اگر روحیه انتقادپذیری در مسئولان نباشد هر گز مشکلات حل نمی‌شود.

نماینده جبهه متحد اصولگرایی ادامه داد: دیدگاه اصول‌گرایان، دیدگاه انقلابی است و حرکت به سمت عزت و اقتدار ملی و کسب افتخارات بیشتر برای جامعه است.

پناهی با بیان اینکه تاسی از مقام ولایت فقیه از بزرگترین واجبات شرعی است گفت: باید از این دیدگاه در راستای صحیح آن تبعیت کرد و عمل نظارتی باید در حیطه دیدگاه انقلابی و واقع‌گرایانه باشد زیرا هم بدبینی بیش از حد و هم خوش‌بینی بیش از حد به نظام هر دو آفت‌زاست.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول