اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 137

قناعت: سلامت، صداقت و پاکی برتری‎های جریان اصول‎گرایی است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: یکی از برتری‎های جریان ناب اصول‎گرایی بر جریان‎های دیگر سیاسی سلامت، صداقت و پاکی آنهاست که بازرسان نباید این مساله را با چیز دیگر معامله کنند.

قناعت: سلامت، صداقت و پاکی برتری‎های جریان اصول‎گرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در همایش استانی بازرسان استان اظهار داشت: با توجه به حساسیت فضای کنونی کشور، امانتداری بازرسان مهمترین مؤلفه آنها برای برگزاری انتخابات سالم و قانونی است.

وی تصریح کرد: این مؤلفه ضمن تعامل سازنده و مفید بازرسان با عوامل اجرایی انتخابات و در کنار تفکیک وظایف آنها تحقق می‎یابد.

استاندار گلستان از ویژگی‎های دیگر بازرسان انتخابات را انعطاف‎پذیری، تیزبینی، پرهیز از مسائل حاشیه‎ای و حاشیه‌سازی، بی‎طرفی در زمان اجرا، قانون‎مداری و اخلاق‎مداری دانست.

قناعت افزود: به دلیل حساسیت‎های کنونی فضای داخلی و خارجی کشور، فعالیت بازرسان و ستاد انتخابات مشابه فعالیت‎های دوران دفاع مقدس است با این تفاوت که دفاع مقدس یک دفاع سخت‎افزاری بوده اما اکنون در حال دفاع نرم‌افزاری قرار داریم.

وی اضافه کرد: سه راهبرد اساسی دشمن برای انتخابات ایران اسلامی، کاهش مشارکت، ایجاد چالش امنیتی و در نهایت ناکارآمد جلوه دادن الگوی ایرانی اسلامی می‌باشد.

قناعت افزود: به دلیل این حساسیت‎ها نباید چالش‎های امنیتی در کشور ایجاد شود و الگوی ایرانی اسلامی ملت ایران در جهان فراگیر شود.

به گفته قناعت تلفیق بصیرت و در صحنه بودن مردم و درایت‌های پیامبرگونه رهبری موجب کارآمدی حکومت جمهوری اسلامی می‎شود و از تلاش دشمنان برای جلوگیری از تثبیت و فراگیری الگوی انقلاب اسلامی که یک مدل ولایی به رهبری پیر فرزانه، کارآمد، شجاع و به روز است، جلوگیری به عمل می‎آید.

وی در ادامه خواستار هماهنگی بازرسان با فرمانداران، نمایندگان فرماندار، ناظران شورا و هیئت‎های نظارت استان شد و گفت: حضور حداکثری و رعایت قانون، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا تثبیت می‎کند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول