اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

التزام عملی به اسلام معنای واقعی اصولگرایی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان گفت: التزام عملی به اسلام معنای واقعی اصولگرایی است که این مقوله جای هرگونه بهانه‌گیری را برای تخریب اصول‌گرایان نسبت به یکدیگر از بین می‌برد.

التزام عملی به اسلام معنای واقعی اصولگرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبا‌یی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه امروز اصفهان در مورد اهمیت بیش‌ از اندازه دوره نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در چند وقت اخیر دشمنان کشور ضربه سختی از نظام ایران اسلامی خورده و به دنبال هر بهانه‌ای‌ برای جبران این مقوله هستند.

وی ادامه داد: انتخابات مجلس نهم به اندازه‌ای است که اشخاص بیمار نیز، حتی با بردن صندوق‌های رای به بیمارستان‌ها باید در این انتخابات حضور داشته باشند و به طور حتم با حضور گسترده مردم در انتخابات، شادی را از دشمن می‌گیریم.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: طبق نظر و رهنمودهای امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و  تمام علماء و مراجع بزرگ تقلید، شرکت در انتخابات جزء واجبات شرعی است.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات جدای از حساب ملی و جزء واجبات است، تصریح کرد: با توجه به اینکه قوانین حکومت اسلامی ایران همان قوانین الهی است، هیچ مسلمانی برای حضور پیدا نکردن در پای صندوق‌های راِی انتخاباتی بهانه‌ ندارد.

طباطبایی‌نژاد در ادامه صحبت‌‌های خود اشاره‌ای به اهمیت رعایت‌ کردن اصول اخلاقی در انتخابات مجلس نهم توسط نامزد‌های انتخاباتی کرد و بیان داشت: نامزد‌های انتخاباتی جزء طیف اصولگرایان هستند و در حال حاضر به مانند گذشته و به بهانه اینکه سایر افراد به طیف‌های مختلفی وابسته بودند، نباید تخریبی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: اصولگرایی به معنای التزام عملی داشتن به قوانین اسلامی است و هر شخص که ادعای اصولگرایی را تنها در زبان داشته باشد، بداند خود‌پرست بوده و پرستش میل‌ خود را مد نظر قرار داده است.

امام جمعه اصفهان اظهار داشت: یک فرد برای انجام هر کاری از جمله قلم زدن در روزنامه‌ و سایر رسانه‌ها باید پیش از هر چیز رضایت خداوند را در نظر داشته باشد.

طباطبایی‌نژاد غیبت و بدگویی‌ را  نشان از وجود عقده دانست و گفت: نامزدهای انتخاباتی بدانند وارد غربال شده‌اند.عملکرد صحیح نامزد‌های اصولگرا در زمان تبلیغات انتخاباتی نشان دهنده پایبندی واقعی آن‌ها به این اصول است و در غیر این صورت ماهیت درونی اصول‌گرایان غیر واقعی مشخص می‌شود. باید شرایط عملکردی نامزد‌های اصولگرا طوری مهیا شود که آبروی آن‌ها در معرض خطر قرار نگیرد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول