اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان:

جریان اصولگرایی از اول انقلاب در خط روحانیت است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان گفت: ما به عنوان جریان اصولگرایی در استان کرمان از اول انقلاب در خط روحانیت بوده‌ایم.

جریان اصولگرایی از اول انقلاب در خط روحانیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان محمد مهدی زاهدی صبح امروز در جمع مردم شهر کاظم‌آباد کرمان اظهار داشت: ما به عنوان جریان اصولگرایی در استان کرمان از اول انقلاب در خط روحانیت بوده‌ایم.

زاهدی افزود: جزو کسانی هستیم که با جریان قدرت‌طلب سیاسی و اقتصادی استان کرمان برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی مخالفت می‌کردیم.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که با کسانی که به زراندوزی مشغول بودند، مخالفت می‌کردیم.

زاهدی عنوان کرد: در زمان وزارت علوم مقام معظم رهبری بارها بنده را مورد لطف قرار دادند و بنده را وزیری بسیجی معرفی کردند و همین موضوع را پاداش خدمات خود به جامعه علمی کشور می‌دانم.

استاد دانشگاه شهید باهنر کرمان خاطرنشان کرد: جزو نخستین کسانی بودم که از جریان فتنه اعلام برائت کرد و نسبت به آن موضع گرفتم و در آن زمان نشانه‌های جریان فتنه و انقلاب مخملی را مطرح کردم و مورد محبت بسیاری از بزرگان نظام قرار گرفتم.

زاهدی گفت: پشت صحنه و حامی جریان اصولگرایی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز است.

وی تصریح کرد: جامعه مدرسین پیش از این نیز تنها یک بار در انتخابات حضور داشتند و آن هم زمان انتخابات بنی‌صدر ملعون بود و بر خلاف نظر آن‌ها بنی‌صدر خائن انتخاب شد و کشور لطمه‌های زیادی خورد.

زاهدی ابراز داشت: تدبیر، درایت و هوشمندی مقام عظمای ولایت در بسیاری از صحنه‌ها سبب شد، نه‌ تنها فتنه‌ها خنثی شود، بلکه ایران اسلامی روزبه‌روز قدرتمندتر شود.

وی افزود: جامعه مدرسین با تجربه خود و به کمک جامعه روحانیت به صحنه آمده است و از کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان حمایت کرده‌اند.

زاهدی خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که به جریان قدرت و ثروت متصل نیستیم و تکیه‌گاه ما روحانیت است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول