اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در اصفهان:

تبلیغات صحیح نامزدهای انتخاباتی نشان پایبندی به اصولگرایی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: عملکرد صحیح نامزد‌های اصولگرا در زمان تبلیغات انتخاباتی نشان دهنده پایبندی واقعی آنها به امر اصولگرایی است.

تبلیغات صحیح نامزدهای انتخاباتی نشان پایبندی به اصولگرایی است

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابت اظهار داشت: انتخابات این دوره نسبت به انتخابات گذشته با توجه به اینکه دشمنان قصد دلسرد کردن مردم از نظام را دارند، بسیار با اهمیت است.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات از واجبات و فراتر از مسائل ملی است، افزود: هیچ مسلمانی برای حضور پیدا نکردن در پای صندوق‌های رای بهانه‌ای ندارد چرا که قوانین حکومت اسلامی ایران همان قوانین الهی است.

امام جمعه اصفهان همچنین در پاسخ به این سوال که فرد اصلح چه خصوصیتی دارد و توصیه شما در آستانه انتخابات چیست، تصریح کرد: بیشتر نامزد‌های انتخاباتی این دوره از طیف اصولگرایان هستند و کاندیداهای فعلی نباید به مانند گذشته و به بهانه اینکه سایر افراد به طیف‌های مختلفی وابسته هستند موجب تخریب دیگر نامزدها شوند.

وی با تاکید به اینکه نامزدهای انتخاباتی از بین تعداد بسیاری از متقاضیان نمایندگان مجلس غربال و تایید شده‌اند، گفت: عملکرد صحیح نامزد‌های اصولگرا در زمان تبلیغات انتخاباتی نشان دهنده پایبندی واقعی آنها به این اصول است.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه عملکرد نامزد‌های اصولگرا باید به نحوی باشد که آبروی آنها در معرض خطر قرار نگیرد، ادامه داد: هر گونه رفتار تخریبی ماهیت درونی اصولگرایان غیر واقعی را  مشخص می‌کند.

وی نقش نمایندگان مجلس را در تصمیمات کشوری مهم دانست و بیان داشت: انتخاب و تعیین فرد اصلح برای مجلس در هر کشوری در رأس امور قرار دارد چرا که قوه قضاییه و مجریه آنچه را که در مجلس تصویب می‌شود، اجرا می‌کند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه مردم خود باید با تحقیق فرد اصلح را انتخاب کنند، تصریح کرد: مردم باید صلاحیت فرد را در نظر بگیرند و آشنا بودن و نسبت داشتن با یک کاندید نباید مانع انجام وظیفه الهی شود.

وی گفت: نقش مردم در انتخاب فرد اصلح بسیار با اهمیت است چرا  که انتخاب نهایی مردم مهر صلاحیت افراد را حتی بالاتر از شورای نگهبان و مجریان قانون بر انتخابات می‌زند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول